Gå til innhold

er det veldig stor forskjell på 2 og 3 barn?min tur til å spørre!

Anbefalte innlegg

ja jeg vet at dette temaet er blitt tatt opp mange mange ganger før,men da har jeg ikke lest det fordi det var ikke en problemstilling jeg trengte å tenke på.

men nå tenker jeg på det!

Vi har to barn og kan tenke oss et til.

Hva er den største utfordringen?

er det mye mer strevsomt enn bare 2?

anbefaler dere det?

takk for svar!

Fortsetter under...

Nope- verre fra 0-1 og fra 2-3!

Gjør det!

Har 3 troll vi og anbefaler det jeg:)

Nå er våre eldste 7 og 8 (13mnd mellom) så ble 4,5 år mellom siste og mellomste (trengte en lenger pause da;)

Jentene har "alltid" måtte delt og er vandt til det, så når lille kom var det null problemer:)

Vi har tre barn, de er tett i alder. 4 år mellom eldste og minste.

Når de var helt små synes jeg det var slitsomt, var liksom en voksen for lite til tider. Men skal sies at våre barn har vært slike som gjerne vandret ut i verden alene. :-)

Men jeg ser nå at de har enorm glede av hverandre, og de har alltid noen å leke med.

Det er så fint å ha "mange" barn, så utrolig mye gleder. Jeg er veldig klar for en til, som da vil bli en attpåklatt. :-)

Gå for det sier jeg!!

vi venter nr fire. fikk de tre første på under 4 år, og nå blir det et opphold på 5 år mellom nr 3 og nr 4. enig med hun over her om at det var litt slitsomt da alle tre var forholdsvis små, men det er 'glemt' nå ;) tror alle barn har godt av å lære seg at de ikke er eneste midtpunkt her i verden, lære seg å dele og vente på tur. jobber med barn også og må si at det stort sett er stor forskjell på de ungene som vokser opp med flere søsken og de som er vant til at verden står på pinne for dem.

dessuten: det er veldig koselig å være en stor familie da!

go for it :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...