Carina har to små gull Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Er det noe på gang eller??? De kommer hvert 10 minutt og varer opptil 1,5 minutt. Er ikke smertefulle. Er første gangs så har jo ikke peiling. Er 3 dager på overtid. Håper virkelig det tar seg opp.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Jeg tror kanskje du har rier, jeg Hold oss oppdatert Så lenge det er regelmessig og holder seg sånn + bygger seg opp, så lover det godt Er nok ikke lenge igjen for deg nå da! Jeg gikk med rier i 1,5 døgn før prinsessa var ute sist, og begynte vel sånt som deg Lykke til!
Carina har to små gull Skrevet 25. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2011 Ja satser på at det tar seg opp Kanskje det skjer noe iløpet av natta. DE har vært regelmessige siden klokken 17 idag.
kjærevene Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Kjenner du kynnerne selv om du legger deg ned? Kjenner du noe i ryggen?? De varte jo en stund, og siden de er så regelmessig tyder det jo på rier. Masse lykke til!!
Håpefull77 Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 åå lykke til. Skulle ønske det var meg. Tror vi hadde termin samtidig (22 april). Her skjer det lite!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Masse masse lykke til vennen:) Er såååååååååå spent...... Varm klem
Mini84 Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Lykke til! Krysser fingrene for deg og håper du snart kan forlate oss i ovetids-klubben:)
Carina har to små gull Skrevet 26. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2011 Sitter her enda jeg.. Ikke tatt segnoe opp iløpet av natta, har våknet av noen kynnere og hatt de vanlige rundene på do, men thats it. Nå har jeg akkurat våknet og det er igang igjen... Kynnere som varer over minuttet., med en intervall på 8-10 minutter Kynnerene sitter kun i magen og jeg føler press nedover. Får de når jeg står, går , sitter eller ligger, men de gjør overhodet ikke vonde.
Honningmelon Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Har holdt på sånn i natt i flere timer, og begynte igjen når jeg stod opp. Mine kynnerene er til tider vonde, og kjenner de i ryggen. MEN, sånn har de vært ei hel uke, så blir nok skuffet i dag også. Håper det går rette veien for deg da
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 26. april 2011 #10 Skrevet 26. april 2011 Jeg er 8 dager på overtid nå, våknet i dag med mensmurringer. Ble etterhvert til litt vonde kynnere, kommer mellom 4-7 min mellomrom, varer ca 40-50 sek.... Men ikke kjempevonde, som sterke menssmerter. Føler det har dabbet litt av nå... Skal få time på fødepol senere i dag el i morgen. håper jeg har åpning og at ting er på gang! Vil unngå igangsettelse hvis jeg kan det..... Lykke til jenter!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2011 #11 Skrevet 26. april 2011 Krysser fingre for at de tar seg opp og blir vonde!!!! Stooor klem
Carina har to små gull Skrevet 26. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 26. april 2011 Ja håper det Skal styre litt her hjemme så kanskje det setter fortgagn i ting.
www.sovehjerte.no Skrevet 26. april 2011 #13 Skrevet 26. april 2011 åh, jeg har hatt regelmessige kynnere med menssmerter og smerter i korsryggen i over en uke... de har nå dabbet helt av :( de er der, men langt i fra regelmessig! Krysser fingrene for at jeg får noen vondter som gir meg baby snart også!
Carina har to små gull Skrevet 26. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 26. april 2011 Spurte jm her på bim og hun mente jeg var inne i latens fasen. Men man kan jo være inne i denne fasen i flere dager. Håper hun er ute til helga i allefall
www.sovehjerte.no Skrevet 26. april 2011 #15 Skrevet 26. april 2011 Jeg ringte og snakket med føden på lørdag og hun jordmoren mente jeg var i latensfasen....Jeg har prøvd å finne litt info om det, men det er såååå individuelt hvor lenge man er i den fasen. Så jeg har bare slått meg til ro med at det kan ta en stund (selv om det er slitsomt og veldig frustrerende!!) LYkke til! Og hold oss oppdatert da, synes det er hyggelig å høre hvordan det går
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. april 2011 #16 Skrevet 26. april 2011 Jeg holdt på sånn dagen før vannet gikk... Anbefaler å prøve akupunktur.. Vet ikke om det var det som gjorde susen for meg, men 2,5t etter akupunkturen gikk vannet mitt. Masse lykke til. Sender fødestøv:)
Carina har to små gull Skrevet 27. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 27. april 2011 Ja det er nesten så jeg vurdere å få meg en time til akupunktur. Får vel ringe dama som hjalp meg med syklusen min og hjalp oss med å bli gravide. Her er det fortsatt kynnere med jevne mlm rom, bare jeg syntes de er blitt litt vondere idag. Så kanskje det er en utvikling.
MiraculixGRAVID Skrevet 27. april 2011 #18 Skrevet 27. april 2011 Hmm, jeg begynte med kraftige kynnere med nedpress følelse for ett par dager siden. Kynnere har jeg hatt hele veien, men disse var nok hakket kraftigere og mer langvarige. Termin imorgen, håper dette er starten på noe da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå