Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Ble dere fort lei? Blir de fort støvete/skitten? Må det behandles mye/ofte? Lurer på å kjøpe det eller male møblene hvite. Veggene er lyse. Hva ville dere valgt? Hvitmalte furumøbler 8som tåler en støyt med små barn),eller mørke bombaymøbler? Takk for evt svar
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Hadde bombayserien da vi bodde i Danmark. Veldig pent til hvite murvegger og buedører. Latterlig prisforskjell på serien der og her. Et skap der kostet for eksempel bare 600kr. Mot (er det ikke) 3-4000 her? Solgte og gav vekk alt da vi flyttet, og kommer ALDRI til å kjøpe det her på grunn av prisene. Tenker at når du har barn blir hva som helst slitt. Ville nok pusset opp møblene senere når det blir nødvendig, men du kan jo gjøre det nå også. Er forresten ikke kjempefan av hvite vegger og hvite møbler.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 hei! har et Bombay stuebord og det matchende lille kaffebordet. har hatt de i årevis og blir aldri lei av de. stuebordet har blitt lekt på, sølt på, kjørt på (av barn!) osv men ingen merker eller skraper,de tåler jammen meg mye! det er støvete her i huset men man ser ikke det på disse bordene pga de er så mørke. vi behandler de sånn en gang i året, trenger ikke mer. vi har lyse vegger og mørkt gulv og synes disse bordene passer utmerket inn:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 hei! har et Bombay stuebord og det matchende lille kaffebordet. har hatt de i årevis og blir aldri lei av de. stuebordet har blitt lekt på, sølt på, kjørt på (av barn!) osv men ingen merker eller skraper,de tåler jammen meg mye! det er støvete her i huset men man ser ikke det på disse bordene pga de er så mørke. vi behandler de sånn en gang i året, trenger ikke mer. vi har lyse vegger og mørkt gulv og synes disse bordene passer utmerket inn:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 beklager tre svar,helvetes DIB er så TREIG!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Har vitrineskap, stuebord og kiste i serien som vi kjøpte for 3 år siden. Planen var å kjøpe hvite møbler, men endte opp med de (?) Angrer veldig!!! Har aldri likt mørke møbler egentlig så aner ikke hvorfor jeg kjøpte de... Har stor og lys stue så er jo egentlig fint nok, men skulle gjerne byttet i hvite møbler isteden! Så mitt råd er- mal de du har hvite:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Takk for svar Har veldig lyst å kjøpe Bombay møblene,men de er kjempe dyre,så det blir nok å kjøpe brukt.Men samtidig lyst å male hvitt,men vet ikke om det blir for mye av det lyse. Er det noen som har malt furumøbler hvite og er fornøyd med det? (spisebord,salongbord,tv benk,skjenk,vitrineskap osv) Hi
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #8 Skrevet 25. april 2011 Jeg har bombay bord, og angrer som en hest. Faen så stygt det er. Sølte sånn håndsprit på bordet, og det ble flekkete tvert.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #9 Skrevet 25. april 2011 Går det ikke vekk igjen? Er bordene stødige forresten?(ikke vinglete) Ser på nettet at det er flere som har malt de hvite når de ble lei og det ble stilig.Men om det skal hvitmales vil jeg helst ha det jeg har pga str på spisebordet som kan bli veldig stort. Hi
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #10 Skrevet 25. april 2011 Vi hadde Bombay/Jakarta-serien, men solgte alle møblene for et år siden... Møblene var fine de, men "alle" har desse møblene.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #11 Skrevet 25. april 2011 Vi har salongbordet, jeg hater det som pesten. Stygt og harry. Jeg har malt vitrineskap, skjenk, kommode og kjøkkenbord hvitt, det ble knallfint. Anbefaler deg heller å male møblene dine enn å kjøpe verdens styggeste møbelserie!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #12 Skrevet 25. april 2011 Vi har stuebord som jeg tenker å hive ut snart. Det ble misfarget av at jeg brukte zalospray på det, trodde drittbordet skulle tåle såpass, men neida...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #13 Skrevet 25. april 2011 Ok.Takk for svar Kanskje jeg skal styre unna og heller male hvitt da. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå