Gå til innhold

Kommer mensen mye forsinket etter at man går på Lutinus etc? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 uker siden innsett av fryseegg i dag, skal teste meg i morgen. Har hatt veldig menssmerter i flere dager nå, men har heldigvis ikke kommet enda. Men har lest at den kan være forsinket når man går på Lutinus o.l. Noen som har fått tilbake mens etter fryseforsøk og husker hvor mye forsinket den var? skikkelig nervøs for testinga i morgen..vil så gjerne være gravid NÅÅÅ :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mensen var ikke forsinket,men har hørt om noen som har opplevd dette.

Krysser fingre og tær for at mensen holder seg laaaaaangt unna;-)

Denne ventingen er jo et mareritt!!!( selv skal jeg igang med mitt 5 forsøk i slutten av mai,det er fryseegg i naturlig syklus,det er første gang jeg skal prøve det,så er litt spent)

Masse masse lykke til:-)

Skrevet

Jeg fikk svar på spørsmålet mitt selv idag tidlig jeg..da kom mensen :((( 6 dager forsinket ca. Så da er det bare å krysse fingrene for at neste forsøk går bedre! Skal igang igjen denne syklusen. Det er virkelig et mareritt å vente ja..syns de 14 dagene en må gå på lutinus og vente med å ta graviditetstest er som et år! Skulle ønske en kunne tatt ferie i disse ukene,...bare slappet av, vært rolig og fått mye ny energi! Men men..vil egget feste seg så blir det vel uansett om man er stresset, trøtt og sliten om dagene..hehe :)

Lykke til med nytt fryseforsøk i naturlig syklus! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...