Gå til innhold

lite "flaut" spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler som har fått økt utflod? jeg føler det er så mye, er ikke noe farge (kanskje litt gult) beklager detaljer:S men blir litt bekymret siden jeg trur at legen har funnet celle forandringer på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inget pinsamt alls! :)

Melder mig in i klubben, var sån med nr1 också. Om det är lukt på det kan du ta en kur for sopp som köps på apoteket. Ellers så är det en del av alla "goder" som följer med att vara gravid :)

Skrevet

Tusen takk for svar:) har ikke noe sopp følelse så da er det vel ok:) er ikke mye som skal til før man blir bekymret:) må prøve å slippe ned skuldrene litt:)

Skrevet

Har det slik jeg og. Avhengig av truseinnlegg enkelte dager føler jeg.

Skrevet

Rekker opp hånda! :-) Og det er nok helt normalt, så lenge det er vanlig farge og lukt.

Det går litt i perioder her. Noen dager er det nesten ingenting, andre dager ekstra mye. Men har de siste månedene brukt truseinnlegg hver dag likevel, just in case. Så kan man bytte etter behov og slippe å tenke på "uhell" i hverdagen.

Skrevet

Jupps da! Overaktive slimhinner sa legen! Kult! Mannen tror jeg er klar til kos hver kveld! Sukk....

Skrevet

Hehe, da misunner jeg deg mannen dine, Lille-bo :) Jeg har også samme "gode" med overaktivitet der nede, men har derimot en underaktiv samboer som har ymtet frampå at det ikke blir noe mer på meg før ungen er ute og alt er på plass der det skal være. Og vi er kun 21 uker på vei...*sukk*

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen:) da er det bare å leve med dette fremover:) er greit å høre at det ikke er noe "farlig":D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...