Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt mye mensmurringer i dag, må det være ensbetydende med at den h..tanta er i anmarsj?? Hun er iallefall ikke velkommen!!

Hatt endel stikkinger i venstre side siste dagene, spes mye dag 7!!I går var jeg skikkelig kvalm på morgenen, og er rimelig trøtt fortiden. Brystene er ømme, men i motsetning til andre forsøkene vi har vært igjennom har jeg denne gang ømme/såre brystvorter itillegg!! Men det varierer fra dag til dag...Nyter alle symptom som kan tyde på graviditet!! Må d bare gå rett veg denne gangen ;-) Oppblåst og lagt på meg 3 kg på en uke. Nervepirrende tider!

Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ømme, digre bryster som i går ble plutselig helt normale!!! Og da fikk jeg plutselig veldig mens følelse! Mannen har fått høre det 100 ganger om og jeg måtte ut av senga i dag tidlig for å lese på forumer hva andre har hatt ;)

Fant faktisk en link, hvor alle som har testa positivt har skreva sine symptomer... og det går igjen at dei har kjent mensmurringer. Så kan jo være at løpet er ikke kjørt enda...

Jeg har testdato på fredag.

Skrevet

jeg også er på rugedag 11!!! du, hvordan er det at du skal teste før meg? Er det noe spesielt med sykehuset du hører til? Jeg hører til st.olavs og fikk besjed om 2 uker å skjekke....

Skrevet

Oki, da får jeg prøve å roe ned nervene littegrann ;-)

Jeg hører til Hausken, hadde egguttak tirsd13, satt inn fred 16. Fikk beskjed om å teste onsd 27, men vet ikke om det var ut ifra uthenting eller innsetting. Insetting ble 1 dag senere enn planlagt pga de ville fjerne alle egg som var lite potensielle..

Skrevet

Ok, jeg også hadde innsett på fredagen... hmm, da kan jo jeg sikkert også teste snart ... spørst om jeg tørr...

Skrevet

Oki, da får jeg prøve å roe ned nervene littegrann ;-)

Jeg hører til Hausken, hadde egguttak tirsd13, satt inn fred 16. Fikk beskjed om å teste onsd 27, men vet ikke om det var ut ifra uthenting eller innsetting. Insetting ble 1 dag senere enn planlagt pga de ville fjerne alle egg som var lite potensielle..

Skrevet

Up,mente tirsd 12 og fred 15 april.

Ble litt happy når jeg leste på de symptoma fra linken.. De voldsomme stikkningene hadde jeg også 6 dager etter innsetting;-9

Skrevet

Jeg hadde sånne stikninger på dag 7 tror jeg ;)

Skrevet

Hei, dere!

Mensmurringer trenger ikke være noe negativt tegn. Første gangen jeg ble gravid hadde jeg kraftige menssmerter i hele perioden da jeg ellers ville ha hatt mensen, men ingen mens kom :-)

Så det eneste dere ikke vil ha er full mensblødning og negativ test 14 dager pluss etter uttaket.

Lykke til :-)

Skrevet

Hmm mye mindre murring i dag, men mye "liv" der nede, rumling, bobbling, stikking og strekking! Våknet av det i natt også!! Vanvittig ømme bryst, verker bare jeg kommer borti de, eller beveger meg brått/strekker meg ;-) Håpe, håpe, nå må d være symptom og ikke d h..bivirkningene etter cyclogesten!! Er så opplåst som en heliumballong og skikkelig trøtt! Folk ser det på meg allerede, skremmende!! Må gå i store klær ;-)

Skrevet

Hei fjoggy!

Høres veldig ut som meg. Jeg begynte med mensmurringer allerede dag 3, og var livredd for at mensen skulle komme. Fortsatte med dette helt til test 20 april, som var positiv:-) Og har det fortsatt. På de andre forsøkene mine har jeg ikke følt det slik. Så jeg velger å tro det er et godt tegn:-)

Masse lykke til med test i morgen!!!

Nå vil vi ha babyboom her inne:-)

Skrevet

åhh så kjekt med positiv test, Vår tur? Fantastisk ;-)

Huttemegtu, ja får virkelig håpe at jeg kopierer deg da!!

Men tviler på at jeg tørr å teste i morgen.. Pleier å få fullstendig panikk jeg, så bare venter og venter jeg.. Bedre å leve i håpet vettu!!

Kos deg videre med "schjokkemagen" ;-)

Skrevet

Så fantastisk, Vår tur? Gratulerer med positiv test!!

Håper virkelig at jeg "kopierer" deg da;-)

Kjenner jeg meg selv rett, så blir det ikke noe testing i morgen.. Jeg får alltid fullstendig panikk, og bare venter og venter!! Bedre å leve i håpet ;-)

Lykke til videre med "schjokkemagen" ;-)

Skrevet

Jaja så våget jeg ikke å teste meg i dag da ;-(

Har masse symptomer, men ingen tegn til "rødt" på papiret!! Fortsatt veldig ømme bryst og oppblåst mage!! Sorry, men den er full av luft, måtte gå ut av butikken for jeg ble så driiit flau når d plutselig ble en svært så lite delikat lukt når jeg stod ved fruktdisken, huff tjihii!!

De på klinikk Hausken mener dette ser svært lovende ut, jippi!! Men kan være tegn på overstim og kan bli værre når hcg produseres! Må i tilfelle tappe væske fra buken! D går fint, har gjort det før! x alt som er nå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...