Popelko Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 snakket med overlege på sykehuset i dag tidlig,da dem sa på fredag at dem skulle vurdere igangsettelse fordi jeg har rier hele tiden som ikke fører noen vei annet enn at jeg blir utslitt og ikke får slappet av. Så fikk beskjed om at vi skulle ordne oss barnevakt og komme innover. Så da har jeg fått sånn ballongkateter,så da er det såvidt i gang,og ventetiden er for vår del snart over masse lykke til til dere andre som går å ruger enda
MiraculixGRAVID Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Lykke til, tenk nå har du snart nurket ditt i armene :-)
Gjest Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Jeg skal inn i morgen å få ballongkateter. Har mistet en del fostervann, så de vil ikke vente lenger. Er 40+4 i dag. Lykke til!
www.sovehjerte.no Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Lykke til ! Da er det ikke lenge til du ser nurket ditt
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Så spennende! Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå