Gå til innhold

hvorfor har jeg sånn draget på vellykkede menn?

Anbefalte innlegg

GJada,innbilsk overskrift I know..men i løpet av livet mitt fra en tjue års alder og til i dag(er 35) har jeg kun datet og vært sammen med pene,velstående menn som blir sett på som en ressurs for samfunnet bl.a.kirurger,advokater,økonomer,ingeniører og 'vanlige' leger.. Har vært gift med en plastisk kirurg som jeg har eldstejenta med og nå lykkelig samboer med økonomen min som er far til yngste. Man kan jo sette spørsmål ved hvor fantastiske de egentlig er, i og med at jeg har noen falne forhold bak meg men skal jeg være ærlig så har de all i bunn og grunn vært gode og snille alle sammen. Det jeg undres en del over er hvorfor alle disse mennene har falt for meg. Jeg ser helt ordinær ut,blek i huden med museblondt hår og brune øyne. Jeg er kun. 1.65 på sokkelesten og har et par tre kilo for mye. Ikke er jeg fra en fin familie og når det gjelder utdannelse har jeg 'kun' høgskole. Jeg ser på meg selv som snill,morsom og omtenksom men ikke mer enn hva som er normalt så da lurer jeg egentlig på hva som gjør at alle disse begavede kjekkasene med sprudlende humør ser i meg

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...