Gå til innhold

Hvordan holde ut en mnd. uten kjæresten?

Anbefalte innlegg

Jeg syntes dette er lenge å være fra hverandre.

Noen som er/ har vært like lenge fra hverandre? Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Jeg syntes savnet blir så stort. Vil så gjerne få dagene til å gå fort uten å ha det så kjipt :S

Fortsetter under...

Jeg var 6 mnd uten kjæresten da han reiste jorden rundt.

Vi hadde avtale om at han sendte meg mail så ofte han kunne og at han ringte meg en gang i uken så langt det lot seg gjøre.

Jeg brukte tiden min på jobb, med venner, hobby og forberedte meg på å slutte å røyke og at vi skulle prøve på baby når vi traff hverandre igjen:)

Savnet han mye, men det gikk da greit.

Dette var da før vi fikk barn.

Mannen er ofte borte i lengre perioder pga jobb, så jeg er vant. Gjør som ellers i grunn. Nok å henge fingrene i. Eneste forskjellen er vel at jeg benytter anledningen til å lese på sengen. Eventuell fritid utover det daglige benyttes ved å invitere venninner på besøk en kveld eller å finne på noe med venninner og barn på helg og ettermiddagene. Blir mindre sånt når mannen er hjemme, da koser vi oss mest mulig alene og sammen med barna.

Men du skriver dagene, har du ikke skole eller jobb? Er du hjemme i permisjon så kan du jo finne på noe der du kan ta med barnet, gå turer, treffe andre i permisjon, babysvøm osv.

Neida, jeg er ikke hjemme. Jeg er i full jobb :) Så dagene på jobb går jo greit ;) Og ettermiddagene flyr jo. Men savnet er stort på kveldene, men aller mest i helgene.

Men greit å høre at det er flere i samme situasjon. Kjenner ikke noen andre som er så lenge vekke fra hverandre :)

Annonse

Jeg syns også det hørtes litt delig ut. Kan ha venniner sovende over, skjemme seg bort litt og gjøre litt som man vil.

Syns det er befriende og ha noen kvelder for seg selv jeg.

1mnd da skulle jeg ha pussa opp soverommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...