Gå til innhold

Vogn/trille til 3 åring. Hva skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vogn til 3 åring??

Er enig med første innlegget her, at du bør evt prate med fysio om det. 3 åringer bruker vel vanligvis ikke vogn?

Har en på 10 og en på litt over 3, og begge de har flytta ut av vogna i god tid før fyllte 3 år! De har jo bein å gå på! ;)

det finnes faktisk folk som går litt lengere enn bare fra bilen og inn på burger king. til opplysning. små bein blir slitene etter en hel dag på tur, og jammen er det god avslastning å sitte litt i vogna da, mens mor og far får trent seg skikkelig. vi kjøpte bare ei billig joggevogn på biltema, den har store hjul og er lett i ulent terreng.

Annonse

He he ....jeg burde se det komme ja.

Jeg vil ha en trille/vogn til en 3 åring ja.

Hun har vært sen motorisk og gikk ikke før hun var 2 år.

Hun går mye selv altså,og tror vi går mer tur enn gjennomsnittet både med og uten vogn.

Hun sykler og bruker sparkesykkel.

Så hun er frisk og fin,så trenger ingen spesial vogn.

Vi har ikke bil,så vi går ofte store avstander,og da er det greit å ha med vogn om hun streiker.

Takk til dere som kom med konstruktive svar.

Kom gjerne med forslag til vogn.

HI

Annonse

Jeg har akkurat byttet ut en Simo 124 med en Brio Sitty. Jeg er Simo-fan og har hatt de fleste typer, men den Brio trillen er mye lettere.

Gå for Brio Sitty.

Min sønn blir 3 i mai, men jeg syns han trenger en trille noen mnd til. Egentlig mest for min egen del, for han er mere vill enn tam... ;) Greit å putte han i vogna og spenne han fast i selene innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...