Gå til innhold

Hjelpes...hvordan klarer en familie på 4 å få FEM FULLE vaskemaskiner etter påske??

Anbefalte innlegg

Ikke har vi skitnet skiklærene da vi ikke orket lete etter snøen på fjellet, men bare kost oss ute på terrassen og nytt påskefjellsolen (ja ja, toåringen har jo vært ute med besteforeldrene og rotet i skitten snøhaug).

Gamlingene måtte jo også le av oss da vi pakket i bilen og de fleste posene inneholdt skittentøy, godt vi kjøpte takboks da junior kom for ellers hadde vi ikke fått plass til alt ;D

Fortsetter under...

Hvis dere har vært borte hele påska synes jeg ikke fem maskiner var så ille jeg.... Vi er fire stk i familien og maskina går jevnt og trutt.

Veldig enkelt, 2 med sengetøy etter hyttetur, en med lyse klær, en med mørke klær og en med litt ulltøy. Det var det vi hadde etter hytteturen i påsken ;)

Hi,hi kommer jo helt ann på hvor lenge dere var der også da ;) Vi var på hytten fra torsdag til søndag. Går fort litt klær her også, men sengetøy og håndklær må vi ta selv.....

Annonse

Vi er 4, men har stort sett vært 3 hele åpsken, og jeg har vasket et par maksiner HVER DAG. Nå har jeg riktignok da også tatt vårrengjøringen så det har inneholdt sengetøy, håndklær som har littet under og bak senger (hva gjør de der liksom?!) samt litt gardiner og slikt, men jeg har virkelig vasket klær omtrent hele påsken jeg. Tør ikke tenke på mengdene med skittentøy jeg hadde hatt om jeg hadde vært på ferie!

Kanskje mye dersom dere ikke har vært noe annet sted enn på verandaen da - og hvis dere ikke har vært så lenge. Alt er jo relativt ;)

Her har jeg vasket to med ulltøy, to med barnas dresser, votter, luer og regnklær, tre med mørkt tøy, to med lyst tøy... Og vi har vært borte i ti dager. Og ikkeno håndklær og sengetøy er vasket enda... Pjuh! Men gjør det gladelig etter en herlig påske!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...