mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Var innlagt på barselhotellet fra onsdag 13 april i påvente av rask fødsel. Termin var også 13 april,og har født meget raskt tidligere så jordmødrene ville ha meg i umiddelbar nærhet. Riene starta i 2 tida natt til lørdag 16 april,og vi traska opp på føden siden de var rimelig intense. Fikk prøve både badekar,akupunktur og forskjellige stillinger,men riene var temmelig hyppige og intense så det var lite pause å få. Fra ca. I 4 tida var jeg i aktiv fødsel og i halv 6 tida var det full åpning. Gutten var ute 06.11 og var 3576 gram, 50 cm og 35 rundt hodet. Den lengste av mine 3 fødsler og tok rundt 4 timer. Nå er vi hjemme og koser oss med et nydelig nurk og stolte storesøstre:) Litt vemodig å tenke på at dette mest sannsynlig er siste gang jeg har vært gravid og født,og siste nurk i redet..passer på å nyte hvert sekund!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Hjertelig tillykke - å endelig i ml du å Tusen takk for følget fra august å hit og lykke til videre
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Gratulerer så mye! Vakre navn på barna dine:) kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå