Gå til innhold

Ba mannen fikse søndagsmiddag, dette er hva han fant på!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjipe greier :( Mannen min kan være litt tullete på middagsområdet han også.. Hvis det er han som har regien, blir det nesten alltid én av de tre følgende:

a) Pastapose

B) vårruller

c) ferdigpizza

Og grønnsaker...? Er det nødvendig da..?

Needless to say; så er det som oftest jeg som planleger middagen..

Hehe, kunne nok skjedd her også, mannen eier ikke sans for "finere" matlaging og lager helst toro eller pølsemat.

Sender jeg ham ut for å handle middag så får han handleliste av meg, middagen lager jeg helst selv, men han er den som pleier å skrelle og kutte det som skal lages. Veldig ok samarbeid. Når han og ungene er alene får de kose seg med pølse og stappe, tomatsuppe, joikakaker, fiskepinner eller pannekaker. Er skjeldent oftere enn en dag i uka det skjer uansett.

Annonse

Hadde det vert sammen med en tur ut å grille ved bål hadde jeg blitt glad. Som middag hjemme hadde jeg blitt furten uansett hvilken dag det var. Er heldig og har en mann som lager gode middager jeg. =) Særlig fisk og husmannskost er han god på.

skjønner godt at du er skuffet!!

Mannen her i huset hadde plutselig lagt steika i ovnen og potetene sto plutselig til koking før jeg fikk sukk for meg, makan til mann. Før i dag vaska han plutselig over gulvene ;)

han har virkelig noe å lære bort til andre menn skjønner jeg :)

Heldig jeg

Hehe- her i huset er det omvendt!!! Jeg har en mann som lager gourmetmat stadig vekk, og som alltid tar seg av middagslagingen i hverdagen- med svært mye fra-scratch-mat.

Hos oss er det jEG som lett tyr til enkle løsninger, fordi jeg hater å lage mat og ikke har noen interesse for det. Og så lenge han stort sett alltid lager "skikkelig" mat til oss så føler jeg at jeg kan tillate meg noen lettvinte løsninger de gangene jeg skal fikse noe (ikke ALLTID altså, jeg kan også glimte til). Kanskje det er det mannen din føler også. I tillegg blir man litt redd for å gjøre noe feil eller ikke bra nok når man har en som er flink til å lage mat og alltid har "sine" løsninger på kjøkkenet

Men- jeg må si jeg føler meg sykt heldig. Jeg har knapt bakt en kake til ungenes bursdager opp igjen, fordi mannen alltid gjør slikt, og jeg får servert de deiligste retter til middag og på lørdagskvelden.. :) Jeg kompenserer med å ta husarbeidet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...