maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Tok nettopp en test (som ble til tre tester), sånn billigstrimletest fra billigetester.no. De var positive!! Sluttet på p-pillene i slutten av mars, og trodde jeg hadde el i midten av april. Men da var mannen bortreist, og ikke har vi hatt noe særlig sex denne mnd heller. Forstår ingenting! Er kjempeglad selvsagt, men forstår ikke hvordan vi har fått det til å klaffe denne mnd. Hadde nettopp innstillt meg på en prøveoeriode, men så klaffer det før vi i det hele tatt får begynt:) Ikke vet jeg når termin blir heller..
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Hehe, det var raskt levert må jeg si... Gratulerer så mye! Håper vi kan følges på samme terminklubb denne gangen også, sammen med Rina :-) Var vel nov. 09, ikke sant? Jeg har EL nå og legger inn aksjer som aldri før, hehe.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2011 Tusen takk Har ikke helt gått opp for meg enda, gikk litt raskere enn jeg hadde trodd, hehe. Vi er veldig heldige!! Nov-09 ja,stemmer det! Tror jeg hører hjemme i jan-12 klubben, håper du følger etter da Tigerlise! Og at det klaffer snart for dere også Rina!
Trultetryne Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Vi får håpe det Jeg har el om ca to uker jeg da, så da blir det full prøving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå