4barns mor Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Når kom kvalmen hos dere? Jeg er ca 5 uker på vei, kan ikke si at jeg direkte er kvalm. Husker ikke når den kom sist.
idagravida Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Den kom NÅ! ;-) 7+5 i dag, og har vært kvalm i ett døgn ca. Huff, også jeg som trodde at jeg skulle slippe unna...
camillla Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 jeg har vært gravid 3 ganger og alle gangene har jeg fått kvalme så tidlig at man ikke skulle tro det var sant..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Jeg ble kvalm på dagen da jeg var 7+5, nå er jeg 8+2 og er så kvalm at jeg tror jeg dauer!!!! Var ikke like kvalm med de to andre...
Lollo83 <3 Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 For min del kom kvalmen da jeg var 6+1. Men den forsvant igjen da jeg var 6+6, så den varte kun 5 dager for min del. Heldigvis!
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Kvalmen kom når jeg var 3,5 uke på vei, og når jeg var 5+2 begynte jeg å spy. Er 5+6 idag, og må nok til legen i morgen å få sykemelding. Er kjempekvalm, spyr innimellom, og er periodevis så svimmel at jeg tror jeg skal svime av. Det blir verre for hver dag, så jeg skjønner ikke helt hvordan dette skal gå...
håp_84 Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Her kom kvalmen 5+5 og er her like fult enda 7+4...aller verst om morning m oppkast osv:( men har fått stilren så d hjelper litt og sjøsykeband..er 50%sjukmldt men trur eg skal be om fullt..jobber som frisør og ikke så lett å springe å spy:(
FirstAidKit Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Jeg mener at jeg var kvalm første gang for en ukes tid siden. Nå er jeg 7+1, og er helt grønnjævlig kvalm idag. Har vært kvalm de siste dagene, men ingen dager har vært som idag. Idag brakk jeg meg så sykt mye, og det var bare stahet og hat mot å kaste opp som klarte å holde meg unna doskåla. Så jeg er redd den siste uken med "bare" kvalme kun var innledningen til det som vil komme... Hvis noen har tips mot kvalme (som varer hele dagen), så mottas det med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå