Gå til innhold

trist blir man...

Anbefalte innlegg

han sier ikke et kvekk og bryr seg liksom ikke noe om graviditeten og den voksende magen. jeg la hånden hans på magen min her om dagen og da bebyen sparket ble han bare rar og reiste seg. dette er hans første barn så jeg håpet jo at han skulle ta litt mer del i hele prosessen.

han er så snill som bare det misforstå meg riktig altså. men jeg skjønner liksom ikke hvorfor han ikke er glad for dette barnet og det gjør meg frustrert og lei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143166671-trist-blir-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vet vel ikke hva du forventer han skal gjøre, har du sagt det til han? Å bli pappa for første gang er sikkert kjemperart.

Kanskje han tar hensyn til deg og tror du vil være i fred eller ikke bli tatt på? At han ikke har samme språk som deg betyr ikke at han er uinteressert og ikke gleder seg. Kan hende han er skremt?

sånn var egentlig min også. men han er veldig glad i ungene sine nå når de har kommet ut. husk at du også er ekstra hormonell og sårbar nå når du er gravid. Du er kanskje ikke klar over det nå, men når du tenker tilbake igjen på det i framtiden ser du det sikkert. Men hvorfor mennene oppfører seg sånn,vet jeg ikke. snakk med han da.

Annonse

Sånn var min og. Han var opptatt av at jeg var i form, og spurte alltid om jeg ville ha noe å spise, drikke, fotmassasje osv, men null ZERO nada interesse for babyen, hehe. I dag er han verdens beste pappa for sine to barn, og bryr seg ikke så mye om nr 3 i magen, men det vet jeg endrer seg. Tror nok det er ganske vanlig, men dersom det virkelig går inn på deg, burde du ta det opp med han. Han tenker nok ikke over det.

Du får snakke med han om det.

Han vet ikke hva du tenker, bare det du sier.

Ikke unormalt det at mannen ikke interesserer seg for magen, han bryr seg helt sikkert om babyen og er definitivt glad for det, så der er nok hormonene dine som herjer.

Ikke lett for en mann å vite hva han skal gjøre for å vise følelser for en gravidmage.

Du er mer knyttet til dette barnet enn det han er, er du som bærer det og du som kjenner hver eneste bevegelse og det er du som får rare mat-diller, kaster opp og..ja, alt det en graviditet tar med seg, mens han bare går og "venter" i 9 mnd til babyen kommer.

Blir lettere for han å knytte seg til babyen og vise følelser når h*n er kommet, og blir mer reell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...