Gå til innhold

Flere med ikm rundt månedsskiftet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm 30 April her :)

symptomer så langt er bare litt ømme brystvorter, blør ofte neseblod, stikkinger i magen. Blir spennende å se :) Har prøvd i 1 år om 39 dager , og vist ikke spiren sitter til da så begynner vi med utredning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp =)

8 eller 9 dpo i dag.

vet ikke helt hvordan jeg skal regne, hadde max på cb monitor den 15 - 16 og høy den 17. Så da er vel 17. dag 1 da.

IKM blir 30 April her å :o)

Ingen symtomer, bortsett fra noe som kaaanskje kunne vært festeblødning på lørdag =)

Er bare vår 3 pp så om den ikke sitter nå, så er det bare å fortsette prøvinga.

Skrevet

Ikm 3.mai her, hadde vel el rundt 20.april :)

Er vel litt tidlig for meg å lete etter symptomer, men hadde iaf stikninger nederst i magen og skjeden en stund i dag, og det har kommet litt brun utflod. Om dette kan være tegn på festeblødning har jeg ikke peiling på? ...Tror tiden frem til ikm kommer til å gå supersakte, og jeg kommer helt sikkert til å gå rundt og kjenne etter og analysere hver minste lille ting som skjer med kroppen min, hehe..

Hååper det har blitt en liten spire av all den ekteskapelige kosen vi har hatt denne måneden, hoho! ;) Er bare vår første pp, men er jo viktig å være optimistisk -iaf når vi har gjort en så god innsats! Spira satt med én gang de to forrige gangene, så jeg har vært utrolig heldig :) Håper det klaffer for dere også nå, "snuppi". Masse lykke til! :)

Skrevet

Hei jenter

Jeg har også ikm 3.mai. Hadde el 18.april, så nå er det bare å vente. Laaange dager fremmover. Skal prøve og ikke jakte for hardt på symptomer denne perioden, men av erfaring vet jeg det ikke er så lett ;) Til nå har jeg kun kjent litt vanlig mensmurring i dag, ellers ingenting. Lykke til med ventetiden, skal bli spennede å følge dere de neste dagene mot ikm. Håper det klaffer. Krysser fingrene for oss :)

Skrevet

helluuu :)

ikm rundt 29 30.april men har begynntå spotte bitte litt tror jeg,så nå ligger kællen på lading hehe. Tror denne mnd gikk dritt,men bare jeg får tr så er jeg egentlig fornøyd, har ikke hatt den siden sa i uke 7...

sola skinner for oss nå jenter <3 <3 <3 nå er det våres tur <3 <3

Skrevet

Heisan

Hvordan går det med dere jenter? Noen som merker ting er anderledes, eller kjenner symptomer?

Jeg greide ikke å vente lenger og tok en cb digital i morges, og der stod det jammen meg GRAVID!! Var ikke helt forberedt på det..hehe. Litt dårlig erfaring og mistet siste gang i februar, derfor litt blanda følelser. Krysser alt for at det skal gå bra denne gang!

Oppdater gjerne hvordan det går med dere. Krysser altfor klaff for alle sammen :)

Skrevet

GRATULERER smilefjes :D

Her er alt annerledes (nesten) Hehe..

Har spottet siden 7dpo, heeelt unormalt!

Hadde merkelig aktivitet og smerte/ubehag i underlivet i hele går å tidlig i dag :(

Aner ikke hva som skjer..

Så venter tanta som normalt i morgen, å satser på at spira sitter i 4pp :o)

Skrevet

Takk for det Happysmurf :)

Hmmm...Rart med spottinga da,kanskje det kan være noe på gang?! ;) syns du er flink som greier å la være å teste. Eller har du gjort det?

Jeg krysser ihvertfall fingrene for deg, og håper tanta holder seg borte :)

Fortell hvordan det går!! :)

Ha en fin fredagskveld.

Skrevet

Fortsatt ingenting annet enn spotting :)

Har ikke testa, skal ta på mandag eller tirsdag vist ikke tr kommer før det.

Skal fortelle nytt så snart jeg vet.

Ha en fin fredag :o)

Skrevet

Gratulerer Smilefjes:) Så utrolig gla på dine vegne.. krysser fingrene for at det går bra for deg denne gangen:)

Jeg har også IKM i begynnelsen av mai...jeg litt usikker på dato siden jeg ikke tester, men er ganske sikker på at jeg hadde El rundt 20 (skikkelig sting i magen i flere dager).

I dag har jeg hatt mensmurringer, men ingen tante så langt...

Håper, håper, håper...:)

Lykke til dere andre:)

Skrevet

Tanta har annkommet :(

Så da får man vente tolmodig på å starte pp4.

Skrevet

Tusen takk for det jenter.Jubler langt ifra høyt enda...men håper veldig den klamrer seg fast denne gang.

Happysmurf;Det var dumt å høre at tanta kom idag:( Hadde ekstra håp for deg siden du sa ting var så anderledes denne perioden ! Håper på treff neste periode nå da!

Frk.håpefull; Spennende og se om spiren sitter hos dere.Syns du er veldig flink som greier å vente med testing.Jeg derimot er veldig utålmodig.... Krysser fingrene og hører gjerne hvordan det går:)

Ønsker dere en riktig fin kveld! :)

Skrevet

Tanta kom hos meg 27 april så nå er vi inne i 9 pp :) Håper spira sitter denne runden! Er henvist til utredning nå, klarte ikke holde meg helt til juni :) Så nå venter jeg bare på innkallelse til gyn på sykehuset så får vi hjelp til å bli gravid :D gleder meg ! endelig skal det bli våres tur og! Gratulerer så mye med spire smilefjes!! <3 blir så glad hver gang jeg leser at noen har fått det til :)

Skrevet

Hei snuppi og venta lillegull 8pp

Tusen takk!

Så dumt at tanta kom,men bra dere skal starte utredning. Håper det ikke tar altfor lang tid før dere er i gang :) Håper dere får den hjelpen dere evnt måtte trenge. Jeg ble selv utredet i 2009,pga habituell abort. En litt annen problemstilling da jeg ikke har problem med å bli gravid, men å holde på spiren. På utredning fant de ingenting, men omsider,etter mye slit og berg og dalbane kjøring fikk jeg ei jente i fjor. Vet det er tøft mens det står på, men ikke gi opp det blir deres tur. Hold motet oppe :) Jeg heier på dere og ønsker dere masse lykke til i tiden fremover!

Skrevet

Hei igjen dere!

Tanta kom på besøk til meg i helga:( Selv om hu bare var her i 3 dager, så var hu her, så ingen januarbaby på oss:(

Kanskje det var likså greit denne pp.. Med en SA og en MA mer eller mindre på rappen, så trengte kanskje kroppen min en liten hvilepause..

Jeg starter på en ny pp med friskt mot og håper vi får det til om ikke så alt for lenge:)

Noen av dere ser jeg vel igjen rundt neste månedsskifte, og til dere andre som var så heldige denne gangen : GRATULERER!:) Jeg sender mange gode tanker til dere:)

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...