Gå til innhold

Er dere ikke enige?

Anbefalte innlegg

Jeg så et lite klipp fra "Norske Talenter", og.. Say whaat? Har vi ikke bedre "popstjerner" i Norge? Haha, jeg holder på å le meg ihjel. Det hjelper ikke å kunne synge så lenge man ser ut som en stamgjest hos mc donalds. Sorry meg, men det er faktisk sant. Skal du være superstjerne, kan du ikke basere deg på en god stemme, man må faktisk ha det lille ekstra også (utseendet, fint smil, flotte øyne.. ja).

Jeg aner ikke hva hun heter, og ikke bør jeg vel nevne navn heller, men O-M-G. Hun er ikke superstjerne hun vet dere. Hvis hun hadde tatt litt fettsuging og fått en brææ makeover av Jan Thomas, ja, da ville hun kanskje blitt en.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143166528-er-dere-ikke-enige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

håper inderlig er at HI er et troll, som har hatt litt for lang ferie og derfor kjeder seg og er ute etter å provosere!

--mennesker som deg trenger vi rett og slett ikke i dagens samfunn! Jeg håper også at du ikke har barn som du overfører ditt simple menneskesyn til!

12:02 igjen

Forresten, HI: Hvordan ser en stamgjest hos MC Donalds ut?? Nå er jeg svært sjelden på sånne steder, av den grunn at nærmeste er 20 mil unna, men mener bestemt at gjestene jeg har sett der opp i gjennom årene er like forskjellige som alle andre....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...