Gå til innhold

Hvordan var din 3. fødsel sammenliknet med de to første...?

Anbefalte innlegg

Vi venter barn nr. 3 til sommeren. Har to jenter fra før av, og nå kommer en lillebror. :o)

Svangerskapene på jentene var veldig like. Mye dårlig, med kvalme og hodeverk, samt myyye humørsvingninger! :o)

Fødslene var og helt like. Veldig raske(under to timer fra 4 cm. åpning og til jentene var ute), og intense mot slutten. Begge uten noen form for smertestillende. Eneste forskjellen er vel egentlig at morkaken ikke kom ut etter at nr. 2 var født. Dette TROR jeg skyldes at etterriene ikke var sterke nok, da jeg fikk drypp for å få mere intense rier 30 min. før jenta ble født... Jentene var 3650g og 3690g. 53cm og 51cm. Første jenta kom PÅ termindato, og andre jenta kom 4 dager FØR.

Nå er som sagt GUTTEN på vei... :o) Og så langt har ALT vært annerledes! Har ikke merket NOE til svangerskapet, bortsett fra en voksende mage(er i uke 28 nå), og humøret har vært på topp fra dag 1.

Folk flest sier at det som regel går fortere etter etter hvert barn, men hvor fort kan det egentlig gå..? Tenker og at jeg umulig kan ha sånn flax tre ganger, med tre lette fødsler... Med min "flax" kommer det en kjempegutt, to uker over termin, etter en helt forferdelig og lang fødsel.......

*sukk*

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...