Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #1 Del Skrevet 24. april 2011 Hver eneste natt på den tiden (ja, jeg er nattdyr) fungerer ikke sidene. Alt står stille, sidene oppdaterer seg ikke, det går ikke an å gå inn på innlegg/annet forum på liste etc. Og OM det skulle gå, blir siden KANSKJE lastet inn etter sånn ca. 10 minutter, og da ser den ut som et dårlig worddokument. Så hva skjer egentlig her på den tiden? Går det an å få et svar på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Del Skrevet 25. april 2011 Slik har det vært siden jeg registrerte meg her inne, i juli 2009, og jeg tror det er fordi de kjører backup på den tiden. Sidene fungerer stort sett som vanlig igjen etter 10-15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 27. april 2011 #3 Del Skrevet 27. april 2011 Det har vært en nattlig restart av serverene klokken 01:00 så derfor har flere opplevd sidene som ufullstendige. Har nå flyttet dette tidspunktet til 05:00 slik at minst mulig skal oppleve dette igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå