Gå til innhold

Av og til hylgriner lillen når han får melk på flaske! (samme som småtroll 0-1)

Anbefalte innlegg

Hva skjer? Prøver å ta han opp og rape han, og noen ganger funker det - andre ganger hjelper det ikke... Så jeg vet ikke hva dette er?? Han har en sånn *jeg har vondt* skriking, så det første jeg tenker er luft... Men... Og jeg har prøvd forskjellig mme, men det virker som om han er mest fornøyd med NAN1, da gulper han mindre enn med HIPP. Og BabySemp var bare helt uaktuelt, den ville han ikke ha. Han er foressten 10 uker gammel.

Nå sover han hele natta, fra 20.00 til 07.00 (JIPPI!!), og spiser som regel 4-5 måltider om dagen. MEN, han spiser jo da mye mindre enn før! Nå får han i seg mellom 650 ml og 750 ml, før når han spiste på natta også - så kunne han være oppe i 850-900 ml. Og det er det riktige mengden for kroppsvekten hans (15 %)... Så skal jeg bekymre meg for det også eller?? Åh... Var jo bekymret før, når han nærmet seg 1 liter mme, for at han skulle spise for mye... Men nå bekymrer jo jeg meg for at det nå er for lite mat.... hmmmm....

Og så tenker jeg på om jeg skal bytte til større tutt på flasken? Han bruker fortsatt den minste str, han kan bruke opp til 20 min på et måltid på 170-200 ml. Av og til bruker han 20 min på bare 100 ml også (da griner han og kaver og styrer veldig). Prøvde større tutt for ca 3-4 uker siden, men da ble det helt feil. Han klarte ikke det, melka kom for fort for han da. Men nå er han jo større og... :o)

Ja, det var del det for denne gang! Håper på mange svar!! :o)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...