Gå til innhold

Ubehag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå i uke 30 å har hatt løs mage i snart 3 uker. det vil ikke gi seg.. noen som vet hva det kan ha seg ?? og hat veldig mye stikkning nedentil og det blir bare vere og vere for hver dag :S noen ganger gjør det så vondt at jeg krøller meg sammen.

har hatt slike stikkninger i snart 2 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke vært hos jordmor i denne perioden? veldig tidlig for at det kan være feste smerter men...hmm er ikke sikker jeg..hør ikke hørt noen snakke om noe slikt før nå...uff ik lett dette.

håper du blir bedre da.

Skrevet

nei har ikke time hos jordmor eller lege før 5 mai. og er nå ca 4 uker siden jeg var der sist.. synes ikke de er noe kjekkt når jeg ikke vet hva det kan være som gjør at jeg har det slik. Er ikke noe morsomt for å si det slik..

Skrevet

Jeg har også endel stikkinger i underlivet. Vet ikke hva det er, men jeg har hatt det til og fra hele svangerskapet stortsett, så regner med det har med livmoren ect som vokser og strekker seg! Skal til jm 2.mai så tenkte jeg skulle nevne det for henne da.. :)

Skrevet

Hadde veldig mye stikkinger nedentil når jeg var gravid med nr2, jordmor sa da at det var tegn på at det modna seg. det startet vel i uke 34 med meg og junior er ikke født før i uke39.

Skrevet

Tusen takk for svar =) har blitt ennda verre i dag å har hatt en liten blødning bare et par dråper så var det over. men regner med det ikke er farli me tanke på hvor langt jeg er på vei...

Skrevet

ring til føden, så får du råd om hva du skal gjøre. eller ring helsestasjonen i morgen, du kommer sikkert inn på dagen. de er så behjelpelige. de vil nok sjekke deg siden du blør. en kan jo blø litt pga at det sprekker et blodkar da en er skjørere inni der når en er gravid, f.eks hvis man har sex.

"er du i gang" så har jeg lest at de kan gi den gravide noe medisin som gjør at prosessen stoppes. etter uke 37 regnes ikke barnet som prematurt. så en bør jo ikke føde før det.

Skrevet

snakket med føden, de mente jeg kunne ha sopp i underlivet, derfor fikk jeg ikke komme inn. så reiste til legevakta å fikk beskjed om at jeg ikke hadde sopp eller noe. men de sjekket ikke noe mere for jeg sa til dem 100 ganger at jeg ikke hadde mage smerter men stikkning i underlivet. men de luket øyrene å sendte meg hjem og sa " blir magesmertene for galne tar du en paracet " blir helt galen av slike leger osv som ikke hører etter når folk sier noe til dem. så skal ringe jordmor i morgen å høre med henne å kansje hun har tid til at jeg kommer ned en tur =)

Føden å legevakta er noe jeg ikke kommer til å bruke flere ganger med mindre fødselen eg skikkeli i gang !!! makan til dårlig behandling osv har jeg aldri opplevd før :/

Skrevet

Off dette blir bare verre og verre. i hele natt har jeg har voldsome kynnere som kom med 10 mins mellomrom :S å stikkningene har blitt verre. har ikke sovet i natt pga dette å i dag morres hadde jeg en kynner som varte i 20 min før den var over å etter det kom de tettere å tettere.. nå har det gitt seg i noen timer men begynner å komme gradvis tilbake igjen :S aner ikke helt hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Du må ringe til føden, si du har regelmessige kynnere - de skal IKKE være regelmessige. Sikker på at det ikke er rier? Hadde ikke godtatt å holde meg hjemme hadde jeg vært deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...