Gå til innhold

Hva skal det egentlig bli av henne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det som gjør at denne jenta ikke er vettug? Hvordan kan DU vite at denne angsten ikke er reel for henne?

Hvis du tror at angst er noe man leker med, om du tror at et menneske frivillig sperrer seg inne over så lang tid bare for å leke at man har problemer, så tror jeg faktisk at du tar skammelig feil. Men for all del.

Annonse

Hahaha, ja bilen ja!! Eller bilene!? Og det tok bare hundre innlegg før HI klarte å ordlegge seg såpass at noen kunne samle trådene og faktisk gjøre hele situasjonen forståelig for alle andre! Hahahahaha!!!!!!

HI: Om man er plaget av angst, er det ikke uvanlig å få gode karakterer heller skjønner du. Det handler om at man har angst for å gjøre det dårlig og stiller veldig høye krav til seg selv og dermed gjør mye skolearbeid. Nå synes jeg personlig ikke at en firer er noe å skryte av, selv om det er en helt ok karakter.

Angst kan være totalt lammende og ødelegge livet til folk, men det trenger ikke alltid være så synlig for omverden, og det trenger heller ikke ha veldig åpenbare årsaker. Det er vel uansett personen som "eier" angsten, som "eier" årsaken også, du har vel strengt tatt veldig lite med det å gjøre?

Skjønner at du er provosert for et eller annet, men ut fra innleggene dine å tolke er du en hormonell tenåring som ikke klarer å se lengre enn sin egen nesetipp. Og sånt er jo ikke så veldig attraktivt blant guttene, er det vel? Såe...jah....lykke til!

Annonse

Er vel HIs tekst som er hentet derfra tror jeg...bare å google heidi alexandra så finner du en av norges flaueste rosablogger...stakkaren er jo bare 17 år, men jeg hadde likevel forventet mer intelligens og modenhet, her er det på nivå med en 13 åring...kan være litt morsomt å lese, man blir liksom litt fascinert av at noen virkelig kan ha så høye tanker om seg og sitt, mens de i virkeligheten er så normal og vanlig som det kan bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...