LitenGuttIVente<3 Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hehe, litt dumt spørsmål kanskje.. Menmen. Hvor lenge ligger dere og lar cellene svømme før dere er på beina igjen? Har de fleste sex og legger seg til og sove rett etter? Skjer her til tider, men synes det blir så stygg lukt dagen etter... (dusjet på kvelden før sex som oftest) Hvordan gjør akkurat dere det? :-)
MrsMayer ♥ Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Varierer litt, men ca. 5-15 min.. Vi har ikke sex bare på kvelden da, så når vi gjør det på dagen kan jeg kle på meg igjen å sette meg i sofaen og da kan jeg sitte/ligge en god stund. Ellers så kan jeg sove med det og noen ganger må jeg bare på do med en gang.. Mange varianter her:p
vår første 19 mnd prøving Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 i starten av prøvingen lå jeg en stund i sengen etterpå eller sånn men når man tenker seg om så er det kun 1 celle som skal frem og den kommer seg frem enten du ligger eller står så tar det ganske med ro, og tenker ikke så mye på om spermen renner ut eller ikke flere som har blitt gravide etter bare å hatt sex f.eks i dusjen. da står man jo og alt renner ut.
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Hørt at det er en myte jeg! Går som regel rett på do etter at vi har hatt sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå