SolRikke Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 men... er det flere som er løse i magen? Er 34 uker og har hatt løs mage i ca en uke, uten noen tydelig grunn, føler meg ikke sjuk eller slapp, så... er dette vanlig?
feris *fødeklar :)* Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 mage som blir løse i magen før fødselen...så kan hende det er tegn på fødsel om ikke så lenge? hadde faktisk det selv når jeg var 32 uker, og det ga seg etter en uke ca..er nå 33+3 og har ik løs mage lenger...håper det uansett ikke er tegn til snart fødsel likevel da...fint om de blir noen uker til synes jeg lykke til!
SolRikke Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2011 ja, har tenkt på det.. men jeg håper da for guds skyld han holder seg inne litt lengre.. hehe Skal besøke jordmor neste uke, *må huske å spørre* Lykke til du også
Fru-MammaVims Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 jeg er nå i uke 30 å har hatt løs mage i snart 3 uker. det vil ikke gi seg.. noen som vet hva det kan ha seg ??
Fru-MammaVims Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 jeg er nå i uke 30 å har hatt løs mage i snart 3 uker. det vil ikke gi seg.. noen som vet hva det kan ha seg ?? og hat veldig mye stikkning nedentil og det blir bare vere og vere for hver dag :S noen ganger gjør det så vondt at jeg krøller meg sammen.
nr2påvei:) Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Normalt å ha litt løsmage fra uke 30, regner med at noen kanskje har vært litt forstoppet i noen uker... Jeg var ihvertfall det med første mann. attpåtil gikk jeg å kjente etter fødselstegn fra uke 29 med han.. Men det viste seg at når tiden var inne å fødselen var like rundt hjørnet, var det (unnskyld) skikkelig tømming før vi dro til sykehuset. Husker jeg hadde angst for at det skulle komme ut noe under fødselsen. Men heldigvis ble det tømt før vi kom så langt. Jeg har vært å spurt jordmor om stikkingen, det kan være hode til babyen som har begynt å feste seg eller kommer borti en nerve. Men hvis du kjenner masse stikking og nedpress, har jeg villet ta kontakt med føden der du skal føde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå