Gå til innhold

Kommer det en nr 3? kan prøve å se tilbake. :)

Anbefalte innlegg

Noen som kan se om det kommer en 3 mann noen gang? ikke lenge siden vi fikk nr 2 så blir ikke forløpig. kjønn og hvor mange barn får jeg?? Ser dere noen videreutdanning og noe frieri i fremtiden?

f: 24.01.85

Tusen takk om noen tar seg tid.!! Kan prøve å se tilbake, men ikke veldig trent i akkurat dette. :)

Fortsetter under...

Hei :)

får opp nr 3 i 2013 på deg :) gutt kommer sterkt op :)

frieri kommer men ikke dette året :( Du har noe som ligger å venter i august/september men klarere ikke å se hva det er :(

lyst å se tilbake?

graviditet( ikke prøvere) (har 2 tette jenter)

noe frieri/ekteskap?

jobb på meg?

Veldig mange som får opp 2013. Spennende!! :) Men du fikk opp jente i går og gutt i dag? Har to gutter fra før... hva tror du blir neste??

Jeg tipper det er ny jobb som venter på meg i aug/sept. Er i dialog ang ny jobb og det er til høsten. :) Kanskje det blir jobb på meg da?? :) Får du opp noe videreutdanning på meg?

Skal prøve å se tilbake. Husk at jeg ikke er så trent i dette enda.. :)

Når det gjelder jobb så føler jeg at du er i tenkeboksen/søkeprosessen om dagen? Kan det stemme. Føler du ønsker deg nye jobb, men ikke helt hvilken jobb.. Oktober kommer sterkt op her, men usikker på om de er jobb relatert eller noe annet.

Føler bryllup i 2014/2015. Så da regner jeg med at et frieri kommer før den tid. Klarer ikke få opp noe mer spesifikk enn det desverre.

Får opp både et og to barn til på deg. Enten får du to tette til senere eller så får dere en til og så prater dere om å få nr 4, men går bort ifra det igjen. Både 2013 og 2014 kommer opp i forhold til nytt svangerskap. Kanskje du blir gravid i 2013 og føder i 2014 ellers så tror jeg du får en i 2013 og en til i 2014. :) Dette ble rotete altså... :(

skal se seinere i kveld på videreutvikling på deg :P har en 2 åring som liker å tulle med kortene når eg legger dem så er ikke mye vits da nei :P

det er noen som er tvillinger på meg... når den tid kommer :P

Ang jobb er eg i tenke boksen ja, ikke hatt noe jobb på lenge pga 2 tette svangerskap ;) og har veldig lyst på jobb men aner ikke med hva :( samt må eg jobbe slik at eg kan hente ungene i bhg og levere de så jobb tiden må passe inn + at det ikke er så mye jobb her eg bor så må ha en reise vei på opp mot 1 time... :(

Håper du har rett ang barn :P ikke klar for noe flere no :P ekteskap satser eg også påat er rett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...