Dolis Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 er 6 uker på vei (++) og er så oppblåst at magen er skikkelig stor! har gått med vide skjorter i et par dager nå for å prøve å skjule det litt, men syns den vises altfor godt likevel.. hører med til historia at den til og med er rund, så jeg ser gravid ut -ikke bare kvapsete som jeg vagt husker fra tidligere svangerskap. synes det er altfor tidlig å fortelle det på jobben og til barna enda, men hvis dette ikke gir seg snart kommer alle til å se det uansett noen som vet om dette er sånt som er forbigående eller om jeg må belage meg på at hemmeligheten ikke er hemmelig så mye lenger?
anna-bella Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Hei Øh, jeg har det HELT likt. Med en gang jeg har spist ser magen ut som en ballong og jeg er så oppblåst at det er ubehagelig. Jeg ser seriøst ut som om jeg er gravid i 5 mnd når kvelden kommer. Kan til og med våkne på morgenen og enda ha ubehag av å ligge på magen, så ille kan det være enkelte dager. Jeg følger med på denne tråden. Vil også vite når det her gir seg eller om det kommer å gi seg.
Dolis Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2011 glad det er flere jeg er bare å glemme bukser nå for tiden, jammen godt jeg har en del thights'er å velge mellom! hvor mange uker er du nå, anna-bella?
FirstAidKit Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Hei! Dette er en tråd jeg kan skrive under på, og evt komme med tips Jeg fikk enorm mage i uke 5. Var så oppblåst at jeg så sprekkeferdig ut. Det varte vel i en 2 ukers tid. Nå er jeg i uke 7, og føler at magen har roet seg litt. Min erfaring med oppblåst mage, var at brus forsterket det fryktelig! De dagene jeg ikke rørte kullsyre, holdt magen seg relativt flat, men med en gang jeg drakk et glass brus, så este den ut. På kvelden var det helt flaut å kle av meg foran mannen min, for jeg følte jeg så altfor gravid ut i forhold til hvor kort jeg hadde kommet. Så kutt ut brusen, hvis noen av dere drikker det Og, det går uansett over etter noen uker Tror jeg...
Eplebiten Skrevet 24. april 2011 #5 Skrevet 24. april 2011 Magen min var sånn når jeg var 9-10 uker på vei, skikkelig oppblåst, spesielt om kvelden. Nå er den ikke like oppblåst lenger, nå er det mer fett som har samlet seg på magen. Prøver å skjule det bak litt større klær. Føler ikke for å vise fleskemagen, kan heller vente til det kommer en søt babymage jeg kan vise frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå