Miss Snow Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Vesla får nå grøt rundt klokka to og til kvelds, med mme/mm (hjelpebryst) etterpå. De andre måltidene får hun kun mme/mm. Hun har en langsoving på ettermiddagen, og sover til minimum klokka fem (noen ganger enda lengre). Da har hun ikke spist siden to, og det blir for lenge å vente med mat helt til kveldsmaten. Dermed får hun melk når hun våkner på denne tiden. Problemet er bare at det blir veldig kort tid mellom dette måltidet og kveldsmaten (selv om hun ikke spiser fryktelig mye til dette måltidet), som gjør at hun spiser lite kveldsmat og er litt vanskelig å få i mat i det hele tatt til kvelds. Dermed lurer jeg på å bytte ut melk i femtiden med litt fruktmos og vann, slik at hun orker mer kveldsmat i sjutiden. Hva tror dere om det?
1jente2gutter Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Hvor gammel er hun? Min baby har og 2 tette måltider før legging: kl.17.30 og så igjen kl 19, men det er bare mme han får ennå da. Han er 3 mnd
Miss Snow Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2011 Hun er straks fem måneder. Fram til nå har det gått helt fint med tette måltider, men nå vil hun legge seg tidligere enn før, så det blir litt i tetteste laget. Hun elsker jo egentlig grøt, men nå ender det med at hun bare hyler og ikke vil ha mer halvveis i porsjonen. Og jeg tenker at det er viktigere at hun spiser godt før legging enn på ettermiddagen sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå