Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 6 uker siden jenta ble født og renselsen (blødningen) har avtatt for en god stund siden, men har nå hatt i en ukes tid utflod eller noe sånt. Er slik at eg må bruke bind og fargen er gul/grønn... Beklager detaljer!! Men tenker om det betennelse i sårene? Ble klippet ganske mye og verker i bekkenet/ nedentil innimellom.

Var til legen 2 uker etter fødsel og alt så fint ut sa hun.

Så det eg lurer på er om det er vanlig med mye utflod eller hva det er, så lenge etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye brunt gørr i rundt 6-7 uker... Så gav det seg :)

Skrevet

hadde det sånn jeg også og legen min sa også at alt så fint ut. Åssen verking i bekkenet er det du har? Hvis det er sånn jeg tror du har så er det nok pga at du har presset ut en baby gjennom bekkenet og det tar tid før det blir helt bra, har det samme selv :) Vet ikke helt når renselsen avtar helt men jeg hadde utflod i flere uker etter at blødningene forsvant.

Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte som deg, farget utflod i noen uker etter at renselsen er over. Det har gått over av seg selv.

Skrevet

7 uker holdet det på her, så gikk det ca 3 uker uten noenting før jeg fikk mensen ifra helvete :P

Den varte 1 1/2 uke ca så stoppa den. Nå har jeg nettopp hatt mens nr2 og den har vært helt normal, fem dager som den pleier :)

Skrevet

Ok, da går det nok over snart håper jeg.

Bekkenet er vondt når jeg sitter og står en stund, men håper det går over snart også :) Blir heldigvis ikke verre når jeg går tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...