Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Hadde sterke kynnere i går kveld og mye menssmerter av og på i natt og på dagen i dag. Ca. 15.30 kom første ri, og jeg var ikke i tvil om at det er det! Tårene spretter og jeg må puste meg gjennom mange av de. MEN - de kommer med alt fra 13 min, til 6 min mellomrom. Har gått en tur, da trodde jeg nesten det stoppet opp. Men var på do og hadde en del blod slim i trusa. Nå er riene enda mer intense - men fortsatt 13 min i mellom. Er jeg i gang dere? Noen som har tips til litt fortgang? Orker ikke holde på slik hele natta!
happybaby&mamma Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 virker som det er i gang ja, men kan jo bare være lurerier også. men jeg aner ikke jeg assa.. heldig er du ihvertfall, jeg sitter her 6 dagen på overtid og venter på tegn.. jeg tror kanskje det hjelper å bevege seg og gå litt rundt, da kommer jo babyen lenger ned? eller? Lykke til
summer85 Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 spennende!! masse lykke til!! =) De sier jo at det skal hjelpe å gå litt trapper.. åsså sies det at samleie (sæd) skal være med på å sette i gang litt.. Men om det siste der stemmer aner jeg ikke! Men uansett masse lykke til!! =)
feris *fødeklar :)* Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 heldig du har 45 dager igjen til termin jeg da...samleie hjalp hos meg med første hvertfall kanskje ik så lett å være aktiv med slike smerter, men trapper og bevegelse er bare bra sies det! lykke til..hold oss oppdatert da
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2011 Ja, dette er vedlig spennende! De er vonde nå, og det var nok faktisk nettopp litt sengekos med mannen på dagen som resulterte i disse riene! Anbefales hvis dere bare orker..! Var ikke akkurat et romantisk øyeblikk - men en fin hjelp for meg som er så klar for å bli ferdig med fødsel! Lykke til til dere også - snart er det deres tur! :0)
summer85 Skrevet 24. april 2011 #6 Skrevet 24. april 2011 det var det hos oss å på dagen før riene starta, var derfor jeg skrev det... har hørt det hos andre å, men vet jo ikke om det stemmer... fortsatt masse lykke til!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå