Gå til innhold

Dagens svigerforeldre-innlegg

Anbefalte innlegg

Ja, i dag var vi på besøk hos svigers og svigerfar tok babyen på 8 måneder på fanget. Deretter strakte han seg etter et brusglass med cola oppi. Da jeg nektet han å gi babyen cola, så lurte han på om jeg var riktig bevart i hodet. Så prøvde han å gi babyen vispet krem, men da kom mannen min og sa nei. Han syntes vi var skrekkelige foreldre... svigermor blandet seg inn og fortalte at vår eldste fikk da is når hun var 3 måneder. Jeg måtte minne henne på at det var mot vår vilje og vi ble veldig sinte på henne for det.

Hun skjønte ikke hva problemet var, hun hadde da et bilde av sønnen sin (mannen min) som suttet på sjokolade da han var 1 måned gammel.

Å gud bedre meg, sier jeg bare. Fikk en påminner i dag om at det er leeeeenge til de skal få passe yngstemann, gitt. Hva er poenget med å gi en baby brus, krem, is osv? "Må da ha noe å kose seg med" - så lenge de ikke har smakt det, så vet de ikke hva de går glipp av.

Hva har dine foreldre eller svigerforeldre gitt barna dine, eller forsøkt å gi? Kan legge til at mine svigers er født på 40-og 50-tallet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143164756-dagens-svigerforeldre-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ut som faren min (også født på 40-tallet) med det eldste barnet mitt. Han skulle på liv og død la ungen smake på alt, spesielt sjokolade og is. Vi protesterte alltid, men det hendte han også gjorde det i smug.

Til slutt klikket det for meg og jeg ropte til han at han jaggu meg fikk kutte det ut, ellers ville vi ikke ta med barnet til han igjen. Slang også på at om han gjorde dette igjen så kommer jeg til deg med babyen når han skriker av magesmerter! Da tok det fort slutt..

(Tror jeg da, merket ihvertfall ikke noe på sønnen min etter det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...