Gå til innhold

Hvilket forhold har du i dag til din beste venninne da du var liten?

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg bestevenn før skolealder.

Min bestevenninne og jeg fra før skolealder er så forskjellige som vi kan få blitt. Hun flyttet 50 mil unna i begynnelsen av 20 årene og vi snakkes aldri, sees heller ikke når hun er på besøk på hjemtraktene.

Er venner på facebook, thats it.

Fortsetter under...

Hun jeg hadde frem til jeg var 12 år, og flyttet, har jeg enda kontakt med. Det er sjeldent, men kontakten er veldig god når vi møtes. HUn er et fantastisk flott menneske. Hun jeg hadde etter jeg var 12 år har jeg minimalt kontakt med, og vennskapet var ikke av det sunne slaget.

Annonse

Vi sender hverandre julekort. Eller, dvs, jeg sender julekort, og så får jeg et julekort fra henne på nyåret en gang. Vi snakkes om vi møter hverandre tilfeldigvis,men det blir ikke ofte siden vi bor maaaaange mil fra hverandre.

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Oj, skjønner at jeg er ganske heldig når det kommer til min beste venninne. Vi ble kjent når hun var 4 år og jeg 5 år, og vi er fortsatt veldig gode venninner.

Blir selvsagt litt mindre tid nå mtp familier og jobb, men snakker ofte med hverandre og sees jevnlig. Har også nogenlunde samme vennekrets (dette er jenter vi gikk på ungdomskolen og videregående sammen), og vi treffes til jentekveld en gang pr mnd.

Vi traff hverandre rett før jeg begynte på skolen. Hang tett sammen i over 20 år. Nå har jeg innsett at hun er manipulerende og at hun utnytter alle på sin vei. Jeg sluttet å ta kontakt med henne for ett par år siden og har ikke hørt noe mer fra henne.. Hun skylder meg bøttevis med penger og jeg føler meg utnyttet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...