Gå til innhold

Dere som er homofile / bifile; når "oppdaget" dere legningen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 21 nå, og har de siste 2-3 årene begynt å lure på hva jeg egentlig "holder på med".

Har alltid visst at jeg er anderledes, uten at jeg var noe ulik de andre. Alltid hatt flest guttevenner, og vært veldig guttete samtidig som jeg er feminin. Ble sammen med min første kjæreste som 15-åring, fordi jeg venninnene mine omtrent presset meg til det. ("Alle" hadde jo kjæreste på den tiden..) Vi holdt sammen, fordi jeg elsket å være med han og kompisene hans. De likte meg også, fordi vi kunne se på andre jenter sammen, gjøre "gutteting" sammen osv...

Når det nylig ble slutt mellom meg og faren til barnet mitt, begynte jeg å tenke enda mer på det at jeg ikke tiltrekkes av menn i det hele tatt. Liker sååå mye bedre å se på jenter. Blir mer kåt av å se på jenter enn gutter, altså..

Men, jeg er veldig i tvil. Kjenner ingen lesbiske, og har lite erfaring med det:P Men, noe gir meg en tvil, altså..

Takk for tilbakemeldingene deres! Veldig interessant :)

Det er nok ikke så vanlig å reflektere over om man muligens er hetero, ettersom majoriteten er det, og samfunnet vårt (i alle fall) er preget av dette. Det er vel det de fleste av oss forventes å være..? Derav min formulering i hovedinnlegget.

Med all respekt altså..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...