Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til deg også! Min første i oktober, ja. Det var planlagt, og er kjempespent, klarer ikke tenke på annet! Det er så rart å tenke at det snart blir stor mage :) Alle rundt har vært så behjelpelige, spesielt på jobb er det godt å ha støtte. Blir snart 30 nå, og føler meg ganske klar for dette :)

Vi venter vår første rundt 15.oktober :-) Gleder oss veldig! Jeg er snart 26 og samboeren er 28.

Nurket vårt er både planlagt og ikke planlagt. Hadde akkurat bestemt oss for å prøve, og trodde det ville ta laaang tid da jeg har PCOS. Men, etter en kur med Pergotime satt spiren gitt! Ble veldig overrasket. Litt skremt, men mest glad :-D

Venter min første i oktober og det kan fort bli november for min del og! Eg har termin 30. oktober :) Er veldig spennende dette. Mye nytt å forholde seg til. Eg er 23 år og bor i Bergen.

Har du begynt å få mage eller merket noe form for liv? :) Eg er foreløpig bare oppblåst, håper magen kommer til syne snart :)

Annonse

For vår del var det ikke planlagt, vi snakket om barn, men var veldig enige om at prøvingen skulle vente ett år eller to :) Jeg ble gravid med p-pillen så vi var litt uforberedt på nyheten. Men på den andre siden når vi fikk litt tid til å venne oss på tanken, er planene vi hadde de letteste å endre.

Babyen er veldig velkommen. Jeg er 26 og samboer gjennom 8 år er 29 år.

Så er det dette med å få første, har liksom ikke peiling om jeg har kjent så mye ennå, tror ikke det. Mage hadde jeg litt av fra før så slik sett så ser jeg vel egentlig bare litt oppblåst/feit ut ennå :) Det er så masse nytt.

Heisann!

Og gratulerer med alle spirene som vokser :)

Venter mitt første barn 1 okt. Det var overhodet ikke planlagt så vi fikk oss litt av et sjokk, men når sjokket fikk lagt seg så gleder vi oss veldig. I utgangspunktet ville vi vente et års tid, men de planene vi hadde lagt går an å vente litt med ;) Vi måtte sette oss ned å snakke skikkelig gjennom dette med å få barn. Det er jo ingen bagatell! Vi brukte laaang tid og vi var gjennom både tårer og gleder, men den riktige beslutningen ble tatt til slutt. Nå er det bare glede :)

Vi er begge 30 år, så vi har fått rast fra oss, har gode utdanninger og jobber så alt ligger til rette :)

Tror jeg etterhvert er begynt å kjenne liv.. Men syns det er litt vanskelig å "kjenne etter". I det ene øyeblikket er jeg skråsikker, i neste usikker på om det faktisk var babyen jeg kjente. Ordinær UL kommende fredag, så det blir VELDIG spennende!

Lykke til alle dere vordende Mamas!

Spennende, vi har fjuska og var på ul når jeg var 12 uker, helt utrolig. Ordninær ul 20 mai, vi diskuterte og var tidligere veldig enige i at vi ikke ville vite kjønn, men nå ser det ut som den ideen slår sprekker ganske fort. Tror vi er for nyskjerrige.

Skal alle vite kjønn (om mulig) på ordinær ul?

Dette er vår første også. Vi er begge 82 modeller. Jr. var veldig planelagt og unnfanget via assistert befruktning. Skal på UL 9. mai og foreløbig så er terminen satt til 5. oktober.

Vi er veldig spente på hvem som sjuler seg inni magen, og ønsker å vite kjønnet. Har veldig guttefølelse så tror i grun at vi venter en gutt:)

Vi skal også ha våres første i oktober. Foreløpig termin er 23 okt, men tror nok denne blir justert etter ordinær ul i mai. Jeg er 36 og min mann er 38. Babyen er planlagt og vi forsøkte en stund (9 mnd) før spiren satt. Er nå kjempe glade og gleder oss masse til oktober :)

Ønsker alle som skal ha sin første i oktober masse lykke til :)

Venter første i Oktober.

Dette var på ingen måter planlagt, og selv om jeg var bestemt på å ikke ta abort syntes jeg det var en veldig vanskelig prosses å godta situasjonen vi havnet i. Jeg er i et trygt forhold hvor vi har eget bosted og gode inntekter, slik at alt ligger til rette for at dette skal gå bra,

Er 16 uker på vei nå, gikk ned to kg i begynnelsen av svangerskapet, men har nå gått opp igjen en kg.

Gratulerer til alle andre her med graviditeten!

Venter første 15.oktober, skal på ordinær UL 9.mai.

Definitivt svært godt planlagt.. 7 års prøving, mengder med utredning, 11 prøverørsforsøk, mistet to ganger i MA og en gang i SA, nå gravid for tredje gang og med vår fjerde spire.

Har per idag slått vår tidligere rekord med 3 uker og 4 dager, så nå håper vi at det blir barn :-)

Annonse

Venter et lite gull i oktober, termin den 24. Er også min første. Syntes det er kjempe spennende med en voksende mage, og gleder meg til å kjenne første livstegn inne inni der. Har på følelsen av at det er ei lita jente der inne, men det får tiden vise.

Gratulerer til dere andre kommende mødre:-)

Vi venter vår første 7. oktober. Eller, vårE førstE kan jeg vel si. Vi venter tvillinger. Veldig planlagte og etterlengtede barn (vi har en del prøverørsforsøk bak oss). Nå koser jeg meg med magen, en herlig og spennende tid!!!

Gratulerer og lykke til alle sammen!

Gjest isimagen

Ja, vi venter vår første 8. oktober! Babyen var absolutt planlagt og satt i tredje prøveperiode. De to første prøveperiodene ble jeg også gravid, men mistet tidlig begge gangene. Vi turte derfor ikke glede oss så mye over den positivt testen før jeg var passert uke 12 - men nå er vi overlykkelige og gleder oss masse.

Nå er jeg i slutten av uke 17 og i påsken kom både magen og de første sparkene :) Jeg kjenner bare spark når jeg bruker god tid og legger meg på ryggen. Må legge den ene hånda flatt nederst på magen og presse svakt for å kjenne sparkene. Men jeg er 100 % sikker på at det er den jeg kjenner.

Vi venter også vårt første barn i oktober. Legetermin/menstermin er 17 oktober, og det blir veldig spennende å se hvilken dato vi får ved UL i mai. Veldig spente.

Mirakelet vårt var ikke akuratt planlagt da jeg gikk på p-pillene, men h*n er veldig ønsket og velkommen. Sjokk for oss begge, men det glei fort over til en stor glede. Jubelen står i taket hos familie og venner. Vi er 21 og 22 år.

Gratulerer til alle dere andre med mirakler i magen og :D

Venter vår første, trolig en liten gutt. Vært på UL 4 ganger allerede pga tidligere aborter og oppfølging etter kunstig befruktning. Så dette er så planlagt som det kan få blitt, bare at det ble mye senere enn vi hadde håpet da! Ventet lenge på mirakelet vårt. Vi stråler!! Er 16 uker i dag, termin omkring 15/10! :-)

Venter vårt første barn, trolig en liten gutt, i oktober. Vært på UL 4 ganger allerede pga to tidligere aborter, og fast oppfølging etter kunstig befruktning. Så dette er i grunn så planlagt som det kan få blitt gitt,- bare at det ble mye senere enn vi hadde håpet da! Ventet lenge på mirakelet vårt. Vi stråler nå!! Rundet 16 uker i dag, og har termin omkring 15/10! :-) Jeg er 31, og samboeren er 26!

Gratulerer så mye til dere alle!

Vi venter vårt første 4. Oktober, så er på slutten av uke 18.

Vi er begge 24 år, og har vært sammen i seks år (gift i et år).

Om en uke skal vi på ordinær ultralyd, vi har vært på en i uke 11.

Gleder meg veldig til å se lille nurke igjen!

Jeg har ikke merka liv enda tror jeg, og har fått en liten mage. Hva med dere? Har dere fått mer energi?

Vi har en fantastisk tid i vente, sol og sommer, lett å kle seg med tunika og kjoler med en voksende mage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...