Gå til innhold

Dere i uke 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen?

Har dere mensmurringer? Jeg har det innimellom..

Mindre kvalme, men brekninger på morgenen og litt svimmel når jeg reiser meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er heldigvis stigende:) Frem til nylig har jeg vært ganske uggen og kvalm (HELE døgnet) uten at noen trix funket nevneverdig. Men nå går det greit bare jeg sørger for å ikke bli hverken sulten eller for mett.

Jeg sover mer enn vanlig; legger meg senest kl 22 om jeg ikke allerede har slukna på sofaen:)

Jeg kjenner at det tøyes og strekkes i livmora, og det kan jo minne litt om mensmurringer. Har også hatt noen småblødninger, men ifølge legen var visst det pga "lettblødende" livmorhals, så jeg tar det igrunn med ro.

Så nå er jeg egentlig ganske fornøyd. ser at formen stiger og at det kan bli et riktig så hyggelig svangerskap.

Skrevet

hei..ja murringer, svimmel og fort veldig varm i toppen er mine symptomer. Ikke så kvalm lenger men økt appetitt. Føler at det verste trøttheten er borte, men likevel gjesper jeg konstant. Fin form syns æ sjøl:)

Skrevet

Formen min er fin:) Er bare veldig trøtt, sulten, distre og noe oppblåst. Murrer i magen innimellom. Brekker meg av enkelte lukter og matvarer. Bortsett fra det, føler meg egentlig veldig lite gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...