Gå til innhold

Luebruk ute nå som det er 25 grader i skyggen! Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Bruker dere lue på de minste ungene selvom det er 25-30 varmegrader i skyggen?

Sliter litt med hva jeg skal gjøre om dagen... uansett hvor tynn lua er syns jeg det er tortur å ha på lue når det er 25-30 varmegrader i skyggen....

Hva gjør dere? Nå er han jo snart 13 mnd... er det et absolutt must å ha på lue da?

Har de lettere for å få ørebetennelse når han har hatt det tidligere?

Fortsetter under...

men hva om det blåser litt ute da?! burde han ha på lue da?

herregud så vanskelig dette skulle være :P

fornuften sier; ikke ta på lue, men vil jo ikke at han skal bli syk...

Og frontalappen, er den lukket heeelt nå?

hehe ja i norge ja.. nå i dag er det 23 grader i skyggen og det er faktisk litt kaldere nå enn i går:p (ikke kaldt, men kjøligere..blåser en del mer)..

igår var det 26 grader i skyggen:)

Annonse

Min yngste er 13 mnd og hun har skaut på når vi er ute nå.For å beskytte mot solen,ikke mot "kulden".

Men hun får øreverk så jeg burde kanskje tre på ho ett pannebånd eller ørevarmere?

Jeg legger skautet over ørene,men det var tydeligvis ikke nok:-(

nå er det 24,3 på framsiden av huset og 24,5 på baksiden.

Uansett så bor vi på et lite sted som jeg tviler på at de har tatt med i beregningen der.

Men,var da ikke det jeg spurte om... Samme om det er 20 eller 25 grader vel....

Jeg har alltid hørt at man skal dekke til hodet på barna til de er 2 år. Og det har vi alltid gjort, med caps/solhatt o.l. Men så er det avhengig om det blåser eller ikke og her hos oss er det så sur vind i dag at selv om gradestokken i skyggen og sola viser 20 og 30 grader, så er det surt nok til at jeg hadde hatt en tynn lue med øreklaffer i dag, hvis jeg hadde et barn under 2 år =)

Silkeluen fra Solius er genial - tror det ligger en reklame for dem her på siden nå! Regulerer temperaturen og beskytter mot sol, vind og trekk!

Her er link: http://www.trebjorner.no/productdetails.php?product=1499

Jeg har alltid hatt lue på mine til fontanellen er lukket!

Vi bruker caps eller solhatt. Synes hode bør beskyttes mot sola :)

... og for dem som lurte... Har vært 22 grader i skyggen her i Sarpsborg også :) Deilig med sommer!

Har ikke streifet meg en tanke dette med syke. De tankene legger jeg på hylla så fort vi tipper 10-15 grader, og ser selvfølgelig ann vinden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...