min<3 Skrevet 24. april 2011 #1 Skrevet 24. april 2011 Spør her også jeg:) Har termin i Juni og alle vet jo at det er en skiftende mnd vær messig. Men la oss si været blir strålende...hva skal knøttet ha på seg hjem fra sykehuset? HAr skjønt at de helst alltid skal ha lue helt i begynnelsen... Han skal bæres i maxi-cosien fra sykehus til bil. Takk for svar:)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 24. april 2011 #2 Skrevet 24. april 2011 Vi fikk vår forrige i august 09, og da var det VARMT. Første tida hadde han bare bomullsbody og strømper inne, på sykehuset hadde de kledt på han bomullspysj, lue og sokker og pakket han i tepper, da fikk han feber. Derfor ble jeg redd for å kle på for mye, så stort sett body og strømper inne, ute fikk han i tillegg på tynn lue og en tynn bomullsbukse og hadde over seg bare helseteppe i vogna. Var vel det han hadde på i bilen på vei hjem også. Det strikkasettet som var planlagt å ha på var alt for varmt. Hadde noen venninner som syns jeg kledte lite på, og de pakket på masse klær + dyne i vogna på trilleturer. Så ting gjøres forskjellig.
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Tynne ullklær gjør alltid nytten sin! Puster og er varmeregulerende. Joha sin sommerkolleksjon vil jeg anbefale, de er super! mvh
X10ne Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Enig med hun over. Sats på body og longs/bukse i tynn ull + lue. Og ha et teppe eller to i bakhånd hvis det er surt. Og ikke hør på alle andre - kjenn på barnet! Jeg har et varmblodig barn og hvis jeg hadde hørt på hva alle andre mener hun burde ha på seg hadde hun smeltet bort forlengst :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå