Gå til innhold

PC henger/låser seg her inne. Hvorfor?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg er inne på dib/bim henger/låser pc'en seg. Må inn på oppgavebehadling for å avslutte og starte på nytt. I tillegg er det nærmest umulig å skrive et innlegg (spent på dette), må logge inn og ut flere ganger (har heldigvis lært meg å kopiere det jeg har skrevet, før jeg trykker lagre...).

Opplever ikke dette problemet på noen annnen side. Men bare det å ha dib oppe på pc'en gjør at den oppfører seg tregt og merkelig. Har likt bim/dib veldg godt, vært her i ca 7 år. Men nå gir jeg snart opp. Kan ikke bare være meg som har dette prolemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det ikke heller. Det er flere som opplever det tregt å poste innlegg her. Tidvis så kommer det ikke ut noen heller. Dette er et problem vi har prioritert. Vi mener nå å ha lokalisert feilen og jobber med en løsning. Forstår innlegget ditt iforhold til at siden henger seg. Oppleves det at pc "henger" seg når du kun prøver å gjøre innlegg eller i andre sammenhenger også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten garantert at pc låser seg når jeg skal skrive innlegg. Men det skjer også ofte bare når jeg leser innlegg. Virker som det skjer oftere når jeg er innlogget enn ikke.

Håper dere får fikset det snart :) Er jo dessverre sånn at uansett hvor godt man liker en side, så gjør sånne problemer over tid til at man gir opp tilslutt. Men pokker heller, jeg kommer sikkert til å vente og håpe på fiksing enda en god stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...