Gå til innhold

Blir DU spurt etter legimitasjon på polet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir ikke spurt lenger, men ble spurt om jeg var over 16 noen år etter jeg fikk unger. Jeg betalte barnebilett selv med to unger i barnevogn engang, var litt i ammetåka så det tok sin tid før det gikk opp for meg.

Men polet har jeg nesten aldri blitt spurt om legg, var der så og si aldri før og nå er jeg der som oftes sammen med min mann og han er mange år eldre enn meg. Min mann var veldig fornøyd sist han var der, for han viste legg uoppfordret. Da fikk han kjærlighet (jeg saifra til han siden jeg viste det var kampanje) så noen dager før han ble 40 viste han legg... hehe...

Jeg bor på en liten plass, og kjenner i alle fall to av de som jobber på polet her, men blir spurt hvis jeg går i kassen der en av de jeg ikke kjenner sitter. Blir 33 om en måned, og vil ikke si at jeg ser så ung ut lenger. En fyr gjettet at jeg var 19-20 da jeg var 29, men fire år etter har jeg fått mer markerte linjer i ansiktet og ser selv at jeg ser eldre ut, men ikke eldre enn min alder! :)

Annonse

Det er ikke så lenge sia jeg ble spurt da jeg kjøpte meg øl faktisk! Og jeg er 32 år! Jeg lo godt og fiska fram førerkortet. Ellers blir jeg stadig spurt når jeg handler på polet, legger ikke så mye i det, de spørr nok mye av rutine. Men jeg får ofte høre at jeg ser litt yngre ut.

Er ikke så ofte på polet, da jeg selv er avholds. Men innimellom kjøper jeg jo vin i gave eller til mannen min (som er veldig glad i vin). Og sist jeg kjøpte var jeg 33 år og høygravid...og ble spurt om leg! Synes egentlig det var flaut nok å kjøpe vin da jeg var gravid, og kjente at akkurat da var det flaut å bli spurt om leg. Ellers tar jeg det som et kompliment;)

Annonse

Jeg ble spurt nå sist jeg handlet der, før det har jeg ikke blitt spurt på sikkert 8 år. Mulig de har endret litt på rutinene sine, dette var første turen på to år... Var forøvrig i Sverige og jeg er 36 år.

Ja blir spurt etter legitimasjon både på polet og når jeg kjøper øl. Er 26 og har egentlig aldri tatt det som et kompliment. Har alltid sett mye yngre ut enn det jeg er, og ble senest i fjor tatt for å være 16-17 år... Ikke så veldig kult;) Men det er mulig jeg syns det er ok når jeg passerer 40, så lenge jeg ikke eldes mye de neste årene da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...