Gå til innhold

hva skriver man om seg selv i en jobb søknad til Nav?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke glad og positiv? Du skal jo uansett hvem arb.giver er inngå i ett team. Hvem man er som person er derfor viktig for en arb.giver å vite.

Samtidig i NAV så er det vel for tiden positivt med positive mennesker? De har jo hatt en heller slitsom omlegging,og "nytt blod" i bedriften bør jo iihvertfall ikke være negative eller sure haha

NAV for meg virker som en spennende organisasjon å jobbe i. Det er nok fortsatt masse utfordringer i NAV, men jeg tror absolutt NAV kan bli veldig bra og nå sine mål. Dette har jeg lyst å være en del av.

Om meg selv vil jeg si at jeg er engasjert i det jeg holder på med, kreativ,serviceminded, har pågangsmot, gir meg ikke før jeg er i mål, løsningsfokusert, nytenkende, trives med mye å gjøre og lar meg ikke stresse uansett hvor mye det skulle koke rundt meg, glad i å jobbe både selvstendig og i team.

Tja, også bør du kanskje få med noe om visjonen "vi gir mennesker muligheter" og "flere i arbeid færre på trygd" for å vise at du kjenner til NAV og målene man jobber etter..

Lykke til

Kan fornærme folk på tre språk, men later gjerne som om jeg ikke forstår svensk engang.

Røyker like godt med begge hender.

Vet hvordan jeg setter på kaffe.

Flink til å sitte lenge uten å gjøre noe som helst.

Svarer "du får spørre han datafyren, han er her et sted" på ethvert spørsmål som omhandler meldekort, søknader, tidsfrister og veien til toalettet.

Annonse

Jeg tenker umiddelbart på følgende som gode egenskaper å besitte i en stilling hos NAV;

-Brukerorientert

-Opptatt av samhandlings-, prosess- og resultatkvalitet (=servicekvalitet)

-God på forventningsavklaring

-Flink til å møte mennesker på deres nivå/ståsted i livet

Men hvordan du skriver det i en søknad......, det er ikke lett. Kan vel fort tolkes som en "spydighet" ift en kommende arbeidsgiver...?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...