Gå til innhold

Hva gjør dere om noen ikke godkjenner venneforespørselen på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og heller ikke avviser den. Får jo oppdatering hver gang denne personen har godtatt nye venner. Det er selvfølgelig en jeg ikke kjenner så godt, har bare gått i samme klasse på barne- og ungdomsskolen så det er ikke noe stort tap akkurat. Han skjønner sikkert ikke at jeg får oppdatering hver gang han godkjenner andre venner :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg respektert det og trukket forespørselen min tilbake.

Skrevet

Hva man gjør, hva tenker du da? Er ikke så mye man kan gjøre med det? ;)

Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg ikke noe med det. Skjønner bare ikke hvorfor man ikke avslår forespørselen da. Går det an å trekke den tilbake? Har ikke sett det ;-)

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har også sendt forespørsel til noen som verken godtar eller avviser, men jeg får ikke til å trekke den tilbake

Skrevet

Hva jeg gjør med det?! Da tar jeg selvsagt kontakt med russisk mafia sånn at de kan ta en saftig hevn! Våge å ydmyke meg slik? Å nei du... :-P

Skrevet

Leier inn torpedo som knuser kneskålene på vedkommende!!:-))

Skrevet

Ettersom jeg har forstått har dem endret det, slik at man ikke lenger kan godta venneforrspørselen. Man får valget mellom å "godta" eller ikke "ikke nå". Da legger den seg bare ett annet sted, sånn hvis du ombestemmer deg.

Men jeg leter og lengter etter en "trekk-tilbake-forespørsel-knapp" jeg å ;) Utrolig irriterende! Bedre slik det var før da!

(Måtte dobbeltsjekke det jeg skrev nå, og man kan åpne de skjulte venneforespørselene sine(de man satte på vent) og slette de eller godta de! Så jeg fikk meg en liten jobb nå. Kanskje man skulle lagd en sånn "kopier rundt status" ang det og bedt folk gjøre det samme? ;))

Skrevet

"Til alle dere som velger not now/ikke nå på en venneforespørsel; dere er klar over at vedkommende fortsatt kan se hvem dere blir venner med eller at dere har skifta profilbilde? Hvis dere går på venneforespørsler, og åpner de skjulte forespørslene, så kan dere slette de permanent, ikke bare sette de på "vent", hva er ellers poenget med skjult profil?"

;)

Skrevet

For å trekke tilbake venneforespørsel går du inn på den personen du har lagt til som venn, og under profilbildet der så står det avbryt venneforespørsel.

Veldig mange tror at det ikke går ann å avvise en venneforespørsel lenger, for du kan jo bare velge mellom "bekreft" eller "ikke nå."

Men sånn som de andre skriver her så må du gå inn på de du har skjult så kan du da avvise.

Skrevet

Tusen takk for råd;) EN irriterende kjerring mindre;) Ikke det at jeg er så viktig, bare fryktelig irriterende å se at hun bokstavelig talt får 10 nye venner hver 3 dag:s Takk for den liksom ;)

Skrevet

Ikke så mye å gjøre med det vel. Har en bekjent som la meg til (jeg hadde aldri lagt henne til til tross for at vi har hatt en god tone) for så og plutselig fjerne meg. Vi har daglig kontakt og jeg er ikke sånn irriterende som oppdaterer statusen hele tiden eller spiller spill. Det irriterte meg. Føler at hun bare gikk inn for å snoke. Jeg hilser og smiler til henne men for meg vil hun aldri bli mer enn en bekjent.

Skrevet

Har du byttet etternavn kanskje?

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hehe jeg er en slik en jeg tydeligvis.. har 14 forespørsler på min fb... Jeg bare gidder ikke gjøre noe med de...

De er teite da mange av de legger meg til igjen og igjen, så nå lar jeg de bare ligge så kan de ikke legge meg til igjen..

Hadde et skikkelig slette raid da jeg fikk baby for vil ikke gud og hvermann skal se alt jeg driver med på min profil. Mange av de er så sladrete..

Skrevet

Hei

Er ganske ny på dette med facebook, men har omsider gitt etter... Hadde ikke fått med meg at venneforespørsler kan se hvem jeg legger til som venner. Er det andre ting en venneforespørsel kan se? De kan vel ikke se hele veggen min, eller?

Og dersom jeg avviser en venneforespørsel, vil denne personen få beskjed om dette?

Litt andre spørsmål dette, men kanskje noen kan svare likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...