Muse Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hei alle jenter Her er min historie Jeg ble gravid på første Ivf forsøk men dessverre mistet jeg i uke 6 Har etter dette hatt 2 fryseforsøk som begge ble negative. Men på 2 ferske forsøk ble det en liten prins Han meldet sin ankomst den 04.04, kun to dager fra termin som ble satt den 06 april. I forhold til innsetting av eggene. Jeg rakk og oppleve og føde i badekar noe jeg anbefaler på det sterkeste Vil bare ønske dere lykke til alle sammen sender masse babystøv til dere Klem
Bebés'ilvousplâit Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Takk for at du delte dette med oss, det gir håp! Gratulerer så mye med prinsen, nyt tiden og kos deg masse:))
Muse Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2011 Hei, Bebés'ilvousplâit Tusen takk for det lykke til videre du også
Alvepia *happy mum* Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Fantastisk. Har hatt 1 fersk forsøk, ble gravid men mistet i uke 10 og 2 fryseforsøk som endte med SA i uke 5 og 7, nå skal vi i gang med vårt 2.fersk forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå