Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Noen som har hatt ks som kan svare på om dette høres greit ut: Hadde et planlagt ks for snart tre uker siden. Har vært litt av og på med smerter; noen dager kjenner jeg omtrent ingenting, men andre dager er det skikkelig sviing og stikking på den ene siden av magen, i såret. Er litt to skritt fram og ett tilbake.... Mistenkte at det kunne være betent fordi det var litt rødt, og var inne på sykehuset for en uke siden for å sjekke men de sa at alt så ok ut. Den ene enden av tråden de har sydd med, har stukket ut ca 2 cm siden ks, men i dag ser jeg at tråden er blitt ca 10 cm lang... Jeg innbilte meg at tråden skulle løse seg opp selv, og ikke komme ut på den måten. I tillegg er det den andre siden jeg har vondt på, så jeg er redd for at tråden har blitt dratt ut på en måte, og at det ikke er bra når jeg kjenner det gjør så vondt. Noen som kan berolige meg? :-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 jeg gikk med sånne smerter av og på i et år så det høres helt normalt ut.. angående tråden kan jeg ikke svare på for jeg ble ikke sydd men stripset igjen..
Nagilimia Skrevet 24. april 2011 #3 Skrevet 24. april 2011 Ble stiftet igjen så vet ikke akkurat hva du mener, men jeg synes jo kroppen vår er FANTASTISK. Den har en enorm evne til å kvitte seg med fremmedlegmer. Når jeg var liten tråkket jeg på en tannpirker som knakk langt inni benet mitt. Var på legevakta og de tok ut en del og ba meg sitte i grønnsåpe vann. Vi trodde da at alt var ute. Hadde litt smerter til og fra et år, og plutselig 1,5 år senere kom siste del av tannpirkeren ut, så sånn sett er det vel bare bra at det kommer ut. Men samtidig er jeg den som liker å få ting sjekket, og hadde nok ikke følt meg trygg på beskjeden om at alt er normalt,da det plutselig kommer en tråd ut. Normalt er det vel ikke, men det trenger jo ikke være farlig. Kan det være at det er noe tråd der du har vondt, og at den også er på vei ut?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Høres helt normalt ut, du har jo også vært inne på kontroll så det et vel ikke noe farlig da? Er du i tvil ringer du bare føden/ gyno eller legen din, bedre å spørre fagfolk:-) Evt ta en ny sjekk om det bekymrer deg! Hadde litt av det samme men var informert om at det var helt normalt!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Er det virkelig ingen som har opplevd dette? Tråden henger nå ut ca 15 cm, og jeg har ringt føden men de kunne ikke svare på om det var normalt... HI
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Hva? Hvilken fødeavd. er dette? Ta deg en tur til Legen i morgen du!! Klipp av det som er kommet ut, neppe farlig men høres rart ut når føden svarer at de ikke vet!! De kan jo bare høre med vakthavende lege og ringe deg tilbake!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Huff ja, jeg må ta meg en tur til legen i morgen. Området jeg har vært bekymret for, og som jeg var på sykehuset for at de skulle sjekke for en uke siden, har blitt verre og ser ut som det begynner å åpne seg litt... Noen som vet om man får antibiotika hvis det er betent, eller om man får salve? Jeg håper ikke dette utvikler seg til å bli skikkelig ille og ødelegger hele sommeren... (har skjedd før med et annet operasjonssår jeg hadde - det var noe ordentlig dritt å bli kvitt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå