2011mirakel Skrevet 26. april 2011 #26 Skrevet 26. april 2011 Krysser fingrene for dere!! ) Jeg er 6 dager over nå, og satser på at de setter meg i gang i morgen, om noe ikke skjer før det.. Hadde regelmessige "maserier" og mensvondt fra ca kl 23.30 til klokka 02.30 i natt, etter det kun murringer.. kjedelig når det stopper opp! Snakket med føden i dag, og det er veldig vanlig med fleregangsfødene.. sist gang hadde jeg ikke noen sånne opplevelser før det virkelig startet og da gikk det kjempefort! Håper det gjelder dere )
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 26. april 2011 Forfatter #27 Skrevet 26. april 2011 Nå tror jeg virkelig noe er på gang! 6-8 min mellom ganske vonde rier, og de varer i ca 1 min:) men jeg må ikke puste meg så mye gjennom dem ennå, så skal vente til de blir litt sterkere før i drar inn til føden:) å, håper dette betyr t det blir fødsel i kveld!!!!! :)
2011mirakel Skrevet 26. april 2011 #28 Skrevet 26. april 2011 Herlig ) Da har du sikkert lille babyen i armene i kveld <3 !!!
Carina har to små gull Skrevet 26. april 2011 #29 Skrevet 26. april 2011 Heldige deg Masse lykke til Da har du babyen din om ikke så lenge. Jeg sov som en stein i natt så kynnerne førte ingen vei igår, men det brakte løs på nytt når jeg sto opp. . Eneste er at jeg har litt løsere mage enn jeg har hatt på lenge. Skal gå meg en tur nå og håpe det fører til vondere kynnere eller rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå