Gjest Ms. Muffins Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Vet det er mange her inne som tar/har prøvd modningsakupunktur - Derfor lurte jeg på om noen her vet om man kan få satt igangsettingsnåler, uten å ha tatt modningsnåler? Må man være helt moden først? Og hvordan vet man det, når man ikke har sjekket før man drar til akupunktøren? God påske jenter! Klem fra
Lillehjertet2 Skrevet 28. april 2011 #2 Skrevet 28. april 2011 Du har kanskje fått svar på dette nå- men jeg svarer likevel, kanskje flere lurer. Jeg var på overtidskontroll når jeg skulle ha min datter- og det var ingen tegn til modning. Da var 40+3 tror jeg. Ringte akupunktør og fikk time. Første timen begynte hun litt forsiktig, men dagen etter når jeg skulle ha andre time, bad jeg henne "guffe" opp litt. Hadde ikke lyst til å bruke masse penger på noe jeg ikke visste om kom til å ha noe effekt på meg. Hun trigget punktene masse, og jeg fikk også "permanente" nåler i ørene som jeg skulle ha i til dagen etter. Meeeeen- jammen startet riene på akupunkturbenken, og 12 timer etter var jenta vår ute. Denne gangen skal jeg gå til modningsakupunktur fra uke 35 - i håp om en litt roligere start på riene. Ble ganske intenst sist. Kommer jo an på hvilken uke du er i, om du får modningsakupunktur eller noe litt mer triggende. Funket på meg i hvertfall- anbefales! Lykke til!
Kinamitt Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Lillehjertet2: Var det en akupunktør i Oslo som gjorde dette? Har tatt modningakupunktør i tre uker nå og har termin i dag, men merker ingen effekt og har aldri blitt behandlet slik som deg eller fått tilbud om å gå med nåler i ørene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå