1jente2gutter Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Heisann! Bare lurte på hva klokke dere gir barnet deres på ca 3 mnd sisste måltid med mme om kvelden,dere som gir mme og ikke lenger nattmåltid? Å hva klokke våkner barnet og vil ha morgens mme flasken sin? Og hvor mye drikker han/hun til måltidet? Her far gutten min som blir 3 mnd imorgen 5 flasker mme daglig og ca 200ml pr måltid. Da spiser han: kl.halv 7-7 Kl.11 Kl.14.30 kl.17.30 kl.19.15 Gir han også en ts med grøt i morgensflasken siden han spiser ca 1 liter mme i døgnet.Har snakket med hs om det. Det metter mere! Kjekkt å hørra hvordan andre gjør dette med maten
Flaggermusa Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Min er 3 mnd og spiser 8 flasker i døgnet, men spiser bare 90-135 ml pr flaske. Han legger seg kl 19 og får da kveldsmåltidet. Så våkner han ikke igjen før ca kl 01-02 og igjen rundt kl 06.
ALIICE Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Har også en som blir 3 mnd i morgen:) Her spiser han også 5 flasker i døgnet a 200ml:) Han får siste måltid halvåtte-åtte og spiser ikke før kl seks igjen:) Flinke gutten min:) Det spiller ingen rolle om de spiser mer enn 1 liter mme i døgnet, dette er fra "gammelt av" når morsmelkerstatningen var annerledes sammensatt enn den er i dag. Før kunne det bli hardt til nyrene deres hvis de drakk over 1 liter i døgnet, men dagens mme ligner så mye på mm at de selv kan regulere hvor mye de ønsker å drikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå