Gå til innhold

Hva har dere på de små om natten nå som det er så varmt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken dyne bruker dere?

Når bør man skifte til sommerdyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker vi ikke dyne lengre, kun en tynn nattpose. Det er rundt 20 grader på rommet hans for tiden...

Skrevet

Pysj også nattpose?

Har du vinduet åpent hele natta?

Skrevet

Vi har på body å strømpebukse og pose,men ikke dyne.

Er for varmt til det,i tillegg klarer junior å krype under dyna,derfor bruker vi pose i stedet for dyne.

Har ikke oppe vinduet pga eventuell trekk..........

Skrevet

Vi har vinduet åpent hele natten. Lillebror på 7 uker sover i pysjamas og tynne sokker og med sommerdyne over seg.

Skrevet

I kveld la jeg lillegutt (3,5mnd.) kun i body og sokker. Bruker enda vinterdyne, og har vinduet åpent hele natta.. Det har vi forøvrig hatt i fra dag en. Han har aldri tatt noe skade av den berømte trekken:p Har sovet veldig godt hele veien. Stort sett bare oppe en gang om natta:)

Vi bor i rogaland, og tipper at det er mellom 20 og 25 grader på rommet vårt..

Skrevet

Her sover mini i pysj og dyne...det er helårsdyne.. vi har ca 18 grader på soverommet.. han er 5 mndr. vindu er igjen for jeg er redd for trekken.. men jeg bruker å åpne det da jeg våkner i 5-6 tiden. (Står ikke opp da!) :D

Skrevet

Her har min baby på seg bomullspysk og dyne opp til over rompa.

Har alltid vinduet oppe. Ikke trekk, for de ligger faktisk ganske dypt nede i en sprinkelseng.

Deilig med vindu oppe forresten, da blir det svalt og godt natten gjennom.

Når det blir varmere ute bytter vi ut dyna med dynetrekk. Det gjorde vi på eldste om sommeren. På det aller varmeste ligger han bare i bleia vil jeg tro. Men fortsatt vinduet oppe. Frisk luft!!!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Singletbody og helårsdyne...vinduet står på gløtt for det er så sykt varmt her vi bor, jeg slet med å sove i natt, og Liam var skikkelig urolig! Sommer i april liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...