nr2-imagen:) Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Var hos jordmor tirsdag der hun undersøkte meg. Hadde da nesten 4cm åpning. Men hun sa d kunne ta noen dager.. La meg om kvelden, og kl 1 våknet jeg og trodde jeg fikk magesyken. Gikk også på do, men la meg igjenn.. fikk ikke sove, så hal 2 vekte jeg mannen min og sa at jeg trodde noe var på gang. Vi ringte føden og barnevakt og reiste kl 2. Hadde da 2min mellom riene. 20min til sykehuset, og jeg måtte ha rullestol opp, for riene var så tette. Kom innpå føden og hadde da 7cm åpning!! wow sa jeg hehe.. Så etter 50min uten pause var lille gullet vårt ute!! Fort men intensivt... fikk ingen form for smertlindring så ja vondt var d!! Men nå er vi hjemme og koser oss!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Gratulerer så masse med prinsen <3 Høres ut som en rask og tøff fødsel
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Hjertelig tillykke! Det er nydelig å endelig være i mål - nyt tiden og kos dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå