Gå til innhold

Prinsen kom til verden på lang fredag;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 03.15 å måtte på do, kjente da første rie, og neste kom 6 min etter på!

Ringte føden kl 04.00 og reise inn, på vei inn i bilen ble det plutselig bare 3 min mellom og økte i styrke...var inne på føden kl 05.00 og måtte vente på gangen til nesten 05.30;-) var mange som ville føde den natta! hehe

kom oss i på fødestue og ble undersøkt, hadde da nesten 7cm opning!!

ble litt sjokkert av dette for syntes ikkje riene var så veldig vonde, ca 06.30 ble plutselig riene vondere å jordmor ville sjekke opning, hadde nå gode tøyelige 8cm og hun ville snart ta vannet... så plutselig kom kjempe vonde rier med trykke trang, men fikk ikke trykke enda! kjempe lett:-D hehe..

06.45 sjekket hun opning igjen å da var det gode tøyelig 10cm, vannet ble tatt og 3 press rier etter på var prinsen ute kl 07.00, kunne vært ute på 2 men fikk beskjed om å holde igjen så jeg ikke sko revne, godt jeg hørte etter for har ikke ett eneste sting og kjempe oppegående:-)

Fikk masse skrøyt av jordmor for jeg var flink å puste å jobbe med kroppen:-D kjempe gøy å høre sånt;-)

Gutten som om ut var 3875g, 52 cm lang og 35 rundt hode!

han har skikkelig sove hjerte å liker å "henge" i puppen;-)

mens mamma har veldig såre bryst, men det går nok over.

reiste hjem allrede i dag da jeg ikke klarer å slappe av på sykehuset.

sender masse fødestøv til dere som enda venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

gratulere så mye:)

Skrevet

Gratulerer så hjetelig masse! Nyt tiden, selv om brystspreng og sårhet ikke er no godt det heller :)Sliter selv med tette melkeganger - men det hører jo med!

Heldige er vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...