Gå til innhold

Noen som kan anbefale en plass for 3d/4d ultralyd i Oslo eller Akershus?

Anbefalte innlegg

Jeg har tittet på nett og funnet noen private klinikker for ultralyd i Oslo, men er det noen som har noen gode erfaringer?

F.eks ser jeg at familie-klinikken og den på Oslo City tar omtrent 1200kr hver for en slik time, men på familie-klinikken setter de av dobbelt så lang tid.

Jeg ønsker gode bilder (ja, jeg vet man ikke kan styre hvordan barnet ligger) og er i uke 27 nå. Så det er vel på tide...

Fortsetter under...

Jeg er blitt anbefalt spesialistsenteret for kvinner på jessheim av bekjente som har vært der og vært svært fornøyde. Så jeg skal gå for den :) Greit å bruke noen som man veit andre har vært fornøyd med. Det koster jo litt, så da er det greit å vite at man får noe igjen for pengene.

http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/

legger ved en link, så kan du gå inn å lese litt selv, om det skulle være noe for deg :)

Lykke til.

Jeg var på spesialsenteret for kvinner på Jessheim da jeg var 11 uker på vei. og var veldig fornøyd når jeg var ferdig. Veldig fine lokaler og bildene var kjempebra.. fikk med en cd med mange bilder og videosnutter:) Nå har ikke jeg prøvd noe annet, men som sagt jeg var veldig fornøyd. Fikk time veldig fort også, var ikke noe ventetid når jeg skulle ha..

lykke til:)

Jeg var hos han på lysaker nå når jeg var 31 uker på vei.. var kjempe fornøyd! fikk en cd med bilder og 5 film snutter =)

www.ultralydklinikken.no Kostet 1000 kr der.. har sett det andre steder til 1200 og 1450 kr...

Han var kjempe koselig, tok seg god tid til oss og det var trivelige rom!

kan absolutt anbefales =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...